Reklám a fejedben

A rendszeres ADrenalin olvasók tudják, hogy imádjuk a kreatív mozis megjelenéseket. Fennállásunk óta számos ilyen kampányról számoltunk már be, de ez a mostani mindent visz – nem véletlenül nyert díjat az idei Epica reklámfesztiválon.
 
„Mondj valamit, és én elfelejtem. Mutass valamit, és én emlékezni fogok. Vonj be engem is, és én meg fogom érteni.” – olvasható a BMW Motorrad kampányáról készült videó elején. És milyen igazuk van, tényleg így van. A motorkerékpárokat forgalmazó almárka szerette volna megszólítani a mozi nézőközönségét – azon belül is a motor-fanokat –, ezért egy speciális vakut szerelt fel a mozivászon mögé. A film előtt vetített BMW-s reklám alatt a vaku többször észrevétlenül felvillant, ezzel is „beleégetve” a márka logóját az emberek fejébe – valahogy úgy, mint amikor a napba nézünk és utána csak fekete karikát látunk.
 
A reklámfilm végén a főszereplő motorversenyző, Ruben Xaus arra kérte a nézőket, hogy csukják be a szemüket, hogy ők is megértsék az álmát. Az emberek pedig tényleg látták a logót, és imádták az egészet. Egyáltalán nem voltak felháborodva, hogy manipulálták őket. Mi csak sajnáljuk, hogy nem nézhettük meg élőben az egészet.
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr162685361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása