Kollektíva

Reklám

Csirip

Néphang

Mémfal

Taggyűlés

adidas (3) ajándék (2) alkalmazás (4) alkohol (7) állás (2) állat (8) ambient (36) animáció (8) array (243) augmented reality (5) autó (15) axe (3) bank (4) banner (3) beteg (3) botrány (12) brandfestival (4) buzz (2) bys (7) cadbury (2) cannes (6) celeb (4) chatroulette (2) coca cola (5) diesel (3) divat (4) dm (4) élelmiszer (2) élményhajsza (348) erőszak (3) erotika (19) erotikus (2) facebook (19) felnőtt (4) fesztivál (2) film (147) flashmob (4) foci (13) gerilla (12) greenpeace (2) hajléktalan (3) heineken (2) hellókarácsony (6) hoax (2) horror (3) humor (25) ikea (2) interaktív (6) interjú (5) internet (31) ipad (2) iphone (7) játék (5) jézus (2) kampány (2) karácsony (3) környezet (2) környezetbarát (2) közösség (3) közösségi (3) közösségi média (21) köztér (2) lee (2) lopás (2) lottó (2) márka (2) marketing (3) mcdonalds (4) média (4) meztelen (7) microsite (16) morbid (2) mozi (5) művész (2) névjegy (6) nike (3) nokia (3) nsfw (18) online (5) óriásplakát (4) orosz (2) őrült (2) óvszer (2) pályázat (2) paródia (2) pepsi (3) peta (3) philips (2) playboy (3) politika (4) print (12) rap (2) red bull (2) reklám (352) retro (8) samsung (2) sas istván (2) sci fi (2) social media (2) sör (10) sport (8) statisztika (2) super bowl (6) szex (3) szexi (6) születésnap (2) tánc (2) társadalmi célú (67) technológia (4) telekommunikáció (7) trendvekker (26) turizmus (2) tv (9) üdítő (2) ügynökség (4) ügyvéd (2) ünnep (2) valentin nap (2) verseny (5) vicces (20) viral (61) vírusfilm (51) vírusvideó (12) volkswagen (3) youtube (5) zene (25) Összes tag

Barátság


Te vagy a vásznon

2010.12.14. 16:09 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám mozi ambient

Épp múlt héten írtunk nektek egy belevaló mozis kampányról (tudjátok, amiben a BMW logóját „égették bele” a nézők tudatába), de máris itt van egy újabb különleges próbálkozás, ezúttal egy autókölcsönző, a Europecar ötlettárából.
 
A mozis akcióban olyat mutattak a nézőknek a vásznon, amit addig még soha nem láthattak: saját magukat. A kisbuszok népszerűsítést szolgáló promóban egy kamera segítségével felvették a nézőket, majd rávetítették a vásznon futó reklámfilmre – egyenesen bele egy visszapillantó tükörbe. A meglepődött emberek ezáltal átélhették, milyen is egy közel 10 méter széles kisbuszban utazni. A mozijegyek hátoldalán még 10% kedvezményre jogosító kuponok is voltak, így nézők a hétvégi kiruccanást talán már kisbusszal tették meg.
 
Ha hihetünk az adatoknak, a frankfurti Ogilvy kreatív akciója 45%-os forgalomnövekedést eredményezett a célterületen, ami igencsak szépnek mondható. Kíváncsian várjuk, hogy a közeljövőben milyen újabb mozis őrület fogja felütni a fejét.
 
 


Reklám a fejedben

2010.12.07. 16:02 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza mozi reklám ambient

A rendszeres ADrenalin olvasók tudják, hogy imádjuk a kreatív mozis megjelenéseket. Fennállásunk óta számos ilyen kampányról számoltunk már be, de ez a mostani mindent visz – nem véletlenül nyert díjat az idei Epica reklámfesztiválon.
 
„Mondj valamit, és én elfelejtem. Mutass valamit, és én emlékezni fogok. Vonj be engem is, és én meg fogom érteni.” – olvasható a BMW Motorrad kampányáról készült videó elején. És milyen igazuk van, tényleg így van. A motorkerékpárokat forgalmazó almárka szerette volna megszólítani a mozi nézőközönségét – azon belül is a motor-fanokat –, ezért egy speciális vakut szerelt fel a mozivászon mögé. A film előtt vetített BMW-s reklám alatt a vaku többször észrevétlenül felvillant, ezzel is „beleégetve” a márka logóját az emberek fejébe – valahogy úgy, mint amikor a napba nézünk és utána csak fekete karikát látunk.
 
A reklámfilm végén a főszereplő motorversenyző, Ruben Xaus arra kérte a nézőket, hogy csukják be a szemüket, hogy ők is megértsék az álmát. Az emberek pedig tényleg látták a logót, és imádták az egészet. Egyáltalán nem voltak felháborodva, hogy manipulálták őket. Mi csak sajnáljuk, hogy nem nézhettük meg élőben az egészet.
 
 

 


A popcorn ölhet

2010.11.02. 11:48 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám mozi interaktív társadalmi célú

Igen, a popcorn halálos lehet, de szerencsére tehetünk ellene, ha tudjuk, mit kell csinálnunk. Erre tanított meg minket az angliai St. Jones Kórház, amely a BBH Londonnal karöltve egy igen szokatlan mozis akcióval lepte meg az embereket.
 
 
Az interaktív kampányban egy popcorn-reklámnak álcázott előzetessel és egy – a sorok közt ülő – nővérkével demonstrálták, hogy mennyire fontos az elsősegélynyújtás, ha valaki bajba kerül. „Te dönthetsz élet és halál között.” – szólt a meglepő színjáték végén a fő üzenet, amely biztosan megmaradt minden néző fejében. A kórház fő célja, hogy megtanítsa az alapvető elsősegély-ismereteket az embereknek, hiszen évente 150 ezren (!!) halnak meg háztartási balesetekben. Ennél emlékezetesebb és személyesebb leckét nem adhattak volna. 

Ez a kampány is azt mutatja, hogy vannak még óriási lehetőségek a mozis reklámozásban. Korábban mér olyan nagy márkák is próbálkoztak itt kreatív megjelenésekkel, mint az IKEA, a Coca-Cola, a Heineken és az Emirates. A linkekre kattintva megnézhetitek az egyes kampányokról készült videókat. 

Interaktív mozifilm

2010.03.01. 13:00 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza horror reklám ambient mozi

Egy mozis horrorfilmnél a néző szerepe mindig ugyanaz: ül a székében és nézi a filmet, jó esetben megrémül egy-két ijesztő jeleneten, netán az gondolja magában: „NE MENJ arra, te HÜLYE BAROM!” De mindhiába, a főhős sohasem azt teszi, amit kéne.
 
Ennek most vége, ugyanis a horrorfilmeket és krimiket sugárzó 13th Street Channel legújabb mozis reklámkampányában a nézőknek lehetőségük nyílik kommunikálni a főszereplőnővel, ezáltal részévé válni a filmnek – mindezt egy hangfelismerő szoftver és egy dinamikusan működő vetítőgép segítségével.
 
De hogyan is működik a dolog? A külön erre a célra készített „Utolsó hívás” nevű mozifilm kezdetén megkérik a nézőket, hogy adják meg a telefonszámukat egy gyorstárcsázó rendszernek, amely a film egy adott pontján véletlenszerűen felhív valakit. A vásznon a főhősnő ekkor elkezd beszélgetni a kiválasztott nézővel, akinek válaszait a rendszer parancsokká alakítja és aszerint folytatja a filmet. Ennek köszönhetően minden telefonáló egyedileg alakíthatja a sztorit, ami rendkívül nagy élményt nyújt mindenkinek.
 
Ez a zseniális akció Németországban készült, és az volt a célja, hogy megmutassa a csatorna horror iránti szenvedélyét. Az tény, hogy vannak benne kisebb logikai buktatók és problémák, de ennek ellenére nagyon ötletes kampányról beszélhetünk, ami körbe fogja járni a világot.
 


Msn a moziban

2009.05.06. 09:17 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám mozi msn

Páratlan összefogásnak lehettek szemtanúi azok a mozirajongók, akik néhány hete ellátogattak valamelyik francia filmszínházba, ugyanis a Universal Studios, a Windows Live Messenger és Franciaország egyik legnagyobb mozihálózata, az MK2 egy rendkívül ötletes reklámmal szólította meg a nézőket.
Azon szerencsések, akik túlestek a popcorn- és üdítővásárlás megpróbáltatásain és még időben beértek a filmelőzetesekre, meglepődve tapasztalhatták, hogy a Halálos Iramban 4 trailere közben egy msn-es párbeszédbe csöppentek, melyet a mozigépész és a barátnője folytat egymással a vásznon.
Az ötlet zseniális, de mégis roppant egyszerű, hiszen a meglepődöttségből felocsúdó néző garantáltan kíváncsi lesz arra, hogy mégis mi a fene történik. A pár perces szerelmi bájcsevej után persze érkezik az üzenet, melyben az MK2.com internetes portál meglátogatására buzdítják az embereket.