A Coca-Cola Light idén ünnepelte 25. születésnapját Spanyolországban, és ennek alkalmából egy látványos ambient ötlettel lepte meg a lakosságot: egy 15 ezer – speciális dizájnú –üvegekből álló épülethálót húztak fel Madrid egyik épületére.

A különleges felületet egy webkamera segítségével folyamatosan rögzítettek, így az évfordulóra kialakított microsite-on a látogatók folyamatosan nyomon követhették az eseményeket. Sőt, kiválaszthattak egy üveget, amit a saját szájuk íze szerint színezhettek át. A lelkes dizájnerek közül 25-en értékes nyereménnyel gazdagodtak.

Az interaktív installáció állítólag hatalmas szóbeszédet és média publicitást generált, így az üdítőmárka boldogan ünnepelhette a nagy eseményt. Nekünk is nagyon tetszik az ötlet, egyedül csak azt sajnáljuk, hogy a site-on történő színezés nem hatott ki a valós plakátra. (Például lecserélhették volna az új üvegekre a régieket.) De ettől függetlenül minden elismerésünk az ötletgazdágknak.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr902685348
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.