15 ezer kólásüveg egy plakáton

A Coca-Cola Light idén ünnepelte 25. születésnapját Spanyolországban, és ennek alkalmából egy látványos ambient ötlettel lepte meg a lakosságot: egy 15 ezer – speciális dizájnú –üvegekből álló épülethálót húztak fel Madrid egyik épületére. 
 
 
A különleges felületet egy webkamera segítségével folyamatosan rögzítettek, így az évfordulóra kialakított microsite-on a látogatók folyamatosan nyomon követhették az eseményeket. Sőt, kiválaszthattak egy üveget, amit a saját szájuk íze szerint színezhettek át.  A lelkes dizájnerek közül 25-en értékes nyereménnyel gazdagodtak.  
 
 
Az interaktív installáció állítólag hatalmas szóbeszédet és média publicitást generált, így az üdítőmárka boldogan ünnepelhette a nagy eseményt. Nekünk is nagyon tetszik az ötlet, egyedül csak azt sajnáljuk, hogy a site-on történő színezés nem hatott ki a valós plakátra. (Például lecserélhették volna az új üvegekre a régieket.) De ettől függetlenül minden elismerésünk az ötletgazdágknak. 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr262685348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása