Hétköznapi manökenek

Hogyan népszerűsíthetné magát költséghatékonyan, mégis figyelemfelkeltően egy használtruha üzletlánc? Erre a kérdésre adott kreatív választ a norvég Fretex ambient kampánya, amelyben bebizonyították, bárkiből lehet manöken.
 
 
Az Üdvhadsereg által támogatott Fretex az oslói divathéten mutatta be a legújabb kollekcióját: azokat a ruhákat, amiket ma hordanak az emberek. Ezért egy forgalmas metróaluljáró kijáratánál felépítettek egy kifutót, ahol az áthaladó járókelők igazi modellnek érezhették magukat. Volt catwalk, zene, nézők és egy rakat hétköznapi manöken, akik többnyire vették a lapot. A 10 másodperc hírnév után a modellek egy ajándékkártyát kaptak, amin ruhák adományozására buzdították őket.
 
Az ötletért a norvég Leo Burnett érdemel egy hatalmas elismerést.

 

Sajnos az akcióról készült vidóban a Youtube letiltotta a zenét, de azért így is élvezhető. 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr512685340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása