Nagyon ütős TCR-kampány

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az elgondolkodtatásra esküsznek. De legyen bármi is a koncepció, abban egyetérthetünk, hogy ezeknek a reklámoknak a szemek és a fülek mellett bizony a szíveket is meg kell ragadniuk. Hiszen a minket körülvevő, amúgy is zajos reklámvilágban másodpercenként érnek az impulzusok, melyekből csekély marad meg hosszútávon. Ha változtatni akarunk egy súlyos társadalmi problémán, akkor kénytelenek vagyunk maradandót alkotni.
 
Az alant látható tévéreklám szerencsére pont ilyen. Nemcsak, hogy megragadta, de könyörtelenül meg is szorongatta a lelkünket. Olyan tiszta és egyszerű, mégis sokatmondó és mély, hogy az már művészet. A Y&R Chicago által készített spot a nők elleni erőszakra hívja fel a figyelmet, amely magától nem múlik el, csak ha közösen teszünk ellene. „Ritkán múlik el” – szól a film végén a szlogen, amely tökéletesen utal a főszereplővel történő különös folyamatra.
 
A film még az olyan könyörtelen, reklám-fikázó bloggereket is megbabonázta, mint Copyranter-t, aki szerint ez minden idők „legerőteljesebb családon belüli erőszak ellenes kampánya”. Ti mit gondoltok? 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr342685306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása