Reklámügynökség tizenévesekkel

A Yahoo immáron negyedik évben szponzorálja a Big Idea Chair elnevezésű projektet, amiben tehetséges, interaktív marketinggel foglalkozó fiatalokat keresnek a világ 12 országából. Hogy virálisan is népszerűsítsék az idei brazil válogatót, a Tudo Reklámügynökség munkatársai egy nagyon jópofa ötlettel rukkoltak elő.
 
Létrehoztak egy mini-ügynökséget, ahol 7-12 éves gyerekek vették át a szakemberek helyét.  Van art director, szövegíró, kreatív igazgató, médiatervező és ügyfélkapcsolatos – bár ő még a cipőfűzőjét sem tudja bekötni egyedül. Az aranyos akció mottója: „Mi lesz az ötletedből, ha felnő?”
 
A gyerkőcök minden héten kapnak egy briefet, amire "komplett" reklámkampányt kell készíteniük. A teljes munkafolyamatot – kezdve a brainstormingtól a kivitelezésig – 10 rejtett kamera veszi, így végig nyomon követhetjük, hogy dolgoznak a kis szakemberek. Az akcióhoz természetesen készült egy microsite is, ahol már fent van az első két rész. Érdemes megnézni, milyen ötlettel rukkolnak elő a vízpazarlás-elleni témában! Simán megállná a helyét a hazai felhozatalban, sőt...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr252685275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása