Egy nemrég készült kutatásból kiderült, hogy mivel fogják tölteni az idejüket az amerikai nők idén nyáron, az interneten. A felmérésben 516, felnőtt korú hölgy vett részt, akiknek a 95%-a tervezi, hogy online lesz. Az összes korcsoport közül a 18-24 közti korosztály használja a legtöbbet a netet, viszont ők nézik a legkevesebb híreket – 53%-uk, szemben az átlag 67%-al. A következőkben a kutatásból kiragadott legfontosabb eredményeket olvashatjátok.
Mit terveznek online:
- 76%-uk a barátokkal és a családdal fogja tartani a kapcsolatot
- 67% fogja nézni a híreket
- 64% tervezi, hogy leárazásokat/ár-összehasonlításokat nézeget
- 59% szórakozni fog (játszik, zenét hallgat és filmeket nézn)
- 48% fog infót gyűjteni a nyaraláshoz/utazáshoz
A reklámok, amelyek megfogják a figyelmüket:
- 46%-ban szólnak leárazásokról, kuponokról
- 31%-ban buzdítanak valamilyen játékban való részvételre
- 24%-ban nyújtanak személyre szabott tájékoztatást valamiről
- 22%-ban felmérések, kvízek
Milyen termék-reklámokra figyelnek fel:
- 35%-ban szórakozással kapcsolatos reklámokra
- 33%-ban étellel és itallal, vagy szépségápolási-egészségügyi termékekkel kapcsolatos reklámokra
- 30%-ban divattal és ruhákkal kapcsolatos reklámokra
- 27%-ban utazással kapcsolatos reklámokra
- 20%-ban játékokkal kapcsolatos reklámokra
A kutatásból kiderült, hogy azok a nők, akik blogokat is látogatnak, sokkal fogékonyabbak a reklámokra. Bár ez csak egy kisebb csoport (mindössze 13%), a számok azt bizonyítják, hogy a nők sokkal nyitottabbak az olyan reklámokra, melyek a számukra releváns helyekről származnak és amikben bíznak.
Mi kell a nőnek online? Ilyen és ehhez hasonló információkat olvashattok még, ha végigböngészitek az Unicast felmérését. Tanulságos.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr312685237
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.