Mi kell a nőnek online?

Egy nemrég készült kutatásból kiderült, hogy mivel fogják tölteni az idejüket az amerikai nők idén nyáron, az interneten. A felmérésben 516, felnőtt korú hölgy vett részt, akiknek a 95%-a tervezi, hogy online lesz. Az összes korcsoport közül a 18-24 közti korosztály használja a legtöbbet a netet, viszont ők nézik a legkevesebb híreket – 53%-uk, szemben az átlag 67%-al. A következőkben a kutatásból kiragadott legfontosabb eredményeket olvashatjátok.
 
Mit terveznek online:
-          76%-uk a barátokkal és a családdal fogja tartani a kapcsolatot
-          67% fogja nézni a híreket
-          64% tervezi, hogy leárazásokat/ár-összehasonlításokat nézeget
-          59% szórakozni fog (játszik, zenét hallgat és filmeket nézn)
-          48% fog infót gyűjteni a nyaraláshoz/utazáshoz
 
A reklámok, amelyek megfogják a figyelmüket:
-          46%-ban szólnak leárazásokról, kuponokról
-          31%-ban buzdítanak valamilyen játékban való részvételre
-          24%-ban nyújtanak személyre szabott tájékoztatást valamiről
-          22%-ban felmérések, kvízek
 
Milyen termék-reklámokra figyelnek fel:
-          35%-ban szórakozással kapcsolatos reklámokra
-         33%-ban étellel és itallal, vagy szépségápolási-egészségügyi termékekkel kapcsolatos reklámokra
-          30%-ban divattal és ruhákkal kapcsolatos reklámokra
-          27%-ban utazással kapcsolatos reklámokra
-          20%-ban játékokkal kapcsolatos reklámokra
 
A kutatásból kiderült, hogy azok a nők, akik blogokat is látogatnak, sokkal fogékonyabbak a reklámokra. Bár ez csak egy kisebb csoport (mindössze 13%), a számok azt bizonyítják, hogy a nők sokkal nyitottabbak az olyan reklámokra, melyek a számukra releváns helyekről származnak és amikben bíznak.
 
Mi kell a nőnek online? Ilyen és ehhez hasonló információkat olvashattok még, ha végigböngészitek az Unicast felmérését. Tanulságos.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr242685237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása