Kanadában egy egész óriásplakátot fedtek be arannyal, hogy így népszerűsítsék egy vancouveri múzeum „Kincs” nevű kiállítását.
A 18,5 négyzetméteres billboard-ot három hét alatt, 11 ezer dollárból (kb. 2,5 millió forintból) sikerült megépíteni, és nincs párja a világon – mondta a kampányért felelős Rethink Communications szóvivője. Az arany behemótot egy aranyozó szakember segítségével alkották meg nem messze a Granville-sziget egyik forgalmas piacterétől. Olyan vékonyan vitték fel az aranyréteget a felületre, hogy elég volt mindössze 56 gramm az értékes színesfémből. A dombornyomott betűk is arannyal lettek bevonva.
Az aranyos reklám híre minden bizonnyal több emberhez fog eljutni, mint ahányan majd arra járnak, így az ügynökség tökéletes munkát végzett, megvan a buzz faktor. Egy olyan országban, mint Kanada valószínűleg nagyobb becsben is fogják tartani a plakátot, ellentétben Magyarországgal ahol kb. 0,03 másodperc alatt levakarnák róla az értékes réteget.
Azért kíváncsiak lennék, hogy mi lesz a sorsa a kiállítás után...
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr752685213
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.