Bravia reklám, Nissan módra

Valószínűleg mindannyian emlékeztek még arra a bizonyos Sony Bravia reklámra, amiben negyedmillió színes labda pattogott végig San Francisco utcáin. Akkor a szakma és az átlagemberek is kalapot emeltek a lenyűgöző film láttán, amely minden idők legsikeresebb Sony reklámja lett.
 
Azóta eltelt pár év, és a Nissan úgy gondolta, hogy leveszi a polcról a sztorit és a saját szájíze szerint felhasználja a legújabb Nissan Quashqai spotjában. Az eredeti verzióval ellentétben itt viszont nem labdák, hanem színes bowling golyók száguldanak végig az amerikai város utcáin, összetörve és szétzúzva mindent, ami az útjukba kerül. José González lagymatag slágere helyett pedig egy tökös és belevaló hard rock számmal turbózták fel a nem mindennapi látványt.
 
Lopás? Talán. Élvezetes? Mindenképpen. Ráadásul továbbviszi a márka „városi életre tervezve” irányát, ami már a korábbi spotban is hangsúlyos szerepet kapott.  Az tény, hogy nem túl eredeti az ötlet, de manapság már olyan sok nyúlást látni, hogy ez különösebben nem bőszít fel minket.  
 
A filmet a TBWA\G1 készítette. Ti mit gondoltok róla? 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr412685194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása