Budapest erre a hírre várt?

Az ADrenalin nem szokott politikai reklámmal foglalkozni, most azonban kivételt kell tennünk, annyira mély benyomást tett ránk Horváth Csaba főpolgármester aktuális önfényezése. Igazi élménymarketing csemegéről van szó, bár vizuális stílusa alapján látszatra inkább egy diszkontáruház hirdetésének tűnne, ha nem ordítana le róla az óriás méretű lozung: Van egy jó hírem, Budapest! A „jó” ügyes vizuális trükkel még fel is lett nagyítva, nehogy kétségeink támadjanak a hír mibenléte felől. Az élményt tovább fokozza a főpolgármester-jelölt portréja, amin kurucosan kigombolt inggallérral, laza testtartásban, a plakátot szétfeszítő optimizmussal mosolyog bele a kamerába.
 
Bizonyára valaki kitalálta, hogy most kell erősíteni a hitet az elcsigázott szimpatizánsokban, de azért mindössze két választókerülettel a háta mögött lássuk be, nagy bátorságra vall így megszólítani a túlnyomórészt másik pártra szavazó fővárosiakat. Ez a hihetetlen kurázsi a japán katona sztoriját juttatja eszünkbe, akinek elfelejtettek szólni, hogy elvesztették a háborút, ezért aztán húsz év múlva is szorgosan lövöldözött az amerikai hajókra. A kampány időzítése szakmailag elképesztően dilettáns: lehet, hogy a stáb a választás eredményének böngészése helyett inkább a Barcelona – Inter meccsel volt épp elfoglalva? Pedig nem ártana szólni már az emeszpéseknek, mire vár Budapest, mert a végén a Fidesznek el sem kell indulnia, az MSZP magát fogja legyőzni az őszi választáson.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr882685178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása