Manapság, mikor a – felvilágosult – márkák elfogadták a new médiában lakozó lehetőségeket, szinte nincs olyan nap, hogy ne indulna egy vírus-, ambient-, vagy közösségi funkciókra épülő kampány a világban. Hiszen az elmúlt néhány év kétségtelenül bebizonyította, hogy ezekkel az újfajta eszközökkel legalább akkora (ha nem nagyobb) publicitást lehet szerezni, mint egy hagyományos ATL kampánnyal. Vagy mégsem?
A svéd Dagens Industri napilap videója kőkemény fricskát mutat ezeknek a lehetőségeknek. Hiába a gerillázás, a Facebook-os és Twitteres támogatás, a hostess promóció és a különféle kreatív ötletek, egy sajtós hirdetéssel sokkal többre mennek az ügyfelek.
Egy nyomtatott médium a mai világban nem is készíthetett volna jobb B2B kampányt a hirdetők megszerzésére, így minden elismerésünk az övéké – attól függetlenül, hogy egyáltalán nem értünk velük egyet. :)
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr322685170
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.