Nem gondoltam volna, hogy valaha is ilyen címet adok egy postnak, de hála az argentin Magistral reklámfilmjének, megtörtént a csoda. A reklámok világában ezek a termékek 99%-ban unalmas, elcsépelt és sablonos módon jelennek meg – többnyire roskadozó edényhalmazok, elszánt háziasszonyok és happy end jellemzi őket.
A Magistral egyperces spotja azonban teljesen más. Olyan távolról közelíti meg a fő termékelőnyt, hogy annál messzebbről már nem is tehetné. A hóemberek története és a szívhez szóló zene teljesen elrugaszkodik a megszokott kliséktől, ezzel is azt sugallva, hogy létezik olyan célcsoport, ami vevő a kifinomultabb reklámokra. Furcsa, hogy amit a világ sok-sok országában nem mernek megpróbálni, pont Argentínában teszik meg – ráadásul nem is először.
Lehet, hogy ott felnőtt egy olyan háziasszony generáció, amelyik már nem csak a bugyuta sztorikból, az idióta háziasszonyok erőltetett mosolyából és 8 másodperces packshotból értenek? Ti is elég értelmesnek érzitek magatokat ehhez hasonló reklámokhoz? (A kérdés persze költői.)
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr392685166
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.