Polóháború

Egy korábbi postunkban már szót ejtettünk Amerika legújabb tehetségeiről, Rhett McLaughlinról és Link Nealről, akik kezdetben csak zs-kategóriás amerikai reklámfilmeket gyűjtöttek honlapjukon, de ahogy egyre népszerűbbek lettek, a fejükbe vették, hogy ők maguk is készítenek reklámokat a „rászoruló” delikvenseknek. Az oldalon a felhasználók kisvállalkozásokat nevezhetnek be, akik közül a legbénábbak abban a szerencsében részesülnek, hogy egy ingyenes online videó-reklámot kapnak a duótól. Legyen szó egy állatkertről, tetováló szalonról vagy fodrászatról, Rhett és Link mindig valami őrültséget talál ki.
 
Legújabb akciójukban egy pólókat forgalmazó boltnak készítettek szórakoztató filmet, melyet 3 nap alatt máris félmillióan láttak a Youtube-on. Az utóbbi időben rendkívül közkedvelt, stop motion technikával készült videó fantasztikusan használja ki a lehetőségeket és vizuális humor eszközeit, így végig fenntartja a nézők érdeklődését. És hogy jön a pólóbolt a képbe? A szórakoztató tartalom után csupán elmondják, hogy honnan szerezték a pólókat. Egyszerű, őszinte, vicces és hatékony. Ilyen könnyű az egész.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr672685099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása