Tépjük le a kilókat

A Weight Watchers a világ egyik vezető súlykontroll programja, amely egy olyan sajátos pontrendszerre épül, ahol a kalóriaszámlálás helyett pontokat kell számolni. Nincsenek tiltott vagy engedélyezett ételek, ám az egyes táplálékokat pontokkal látják el. A diétázó aktuális súlya határozza meg, hány pont értékű ételt vehet magához egy nap.
 
E technika mellett, Amerikában csoportos foglalkozásokat is tartanak, ahol a résztvevők egyenként számolhatnak be a programban elért eredményeikről vagy kudarcaikról. Ezzel az együttes összefogással állítólag még hatásosabb a diéta, amit mi sem bizonyít jobban, mint az alant látható reklám.
 
Ebben a rendkívül ötletes „letépkedős-fecnis” hirdetésben az emberek megtapasztalhatják, hogy közös erővel le lehet fogyasztani másokat. „Együtt megszabadulunk a felesleges kilóktól” – szól a headline, amely alatt kezdetben egy kövér nő áll. Minél többen tépik le a fecniket, annál vékonyabb lesz a csaj, ezzel is bizonyítva az ígéretet.
 
Sokan nem gondolnák, hogy ebben a műfajban van még huzat, pedig a példa is azt bizonyítja, hogy a határok átlépésével és a kreatív gondolkodással nagyon hatásos, szellemes és olcsó megjelenést biztosíthatunk márkánknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr352684770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omyg 2009.11.06. 17:03:09

Hát ez nagyon ötletes. Milyen szép pillangó lett a csúnya hernyóból. :D

moto.sapiens 2009.11.06. 19:39:22

Ennek semmi értelme. Semmi újat nem mondott. Leülök egy kalóriatáblázat elé, és pontozom a kajákat. A kalóriatáblát kitalálni újdonság, de ez?! Szánalmas, hogy azzal akar felkapaszkodni amiért más dolgozott meg.

pater76 2009.11.06. 22:13:49

Alapvetően az egész pontozásos rendszer butaság, és félrevezeti a szerencsétlen fogyni vágyókat. Nagyon csábítóan hangzik, hogy nincsenek tiltott ételek, de ha egy franciakrémes annyi "pontot" ér mint egy adag grillezett csirke rizzsel, könnyen a helytelen és rossz táplálkozás felé viheti el az embereket (hiszen ehet bármit!).
A nagy pontszámú (kvázi hízlaló) ételekből szinte alig esznek, mert betelik a napi limit, - de az finomabb - közben pedig tápanyagot, vitamint, rostokat nem kap a szervezet. Cukrot és szénhidrátot annál inkább. Hosszútávon kéne gondolkodnia minden fogyni vágyónak és nem pontok alapján, hanem tápanyag összetétel szerint válogatnia a napi betevőt. Én 2 hónapja álltam át egy másik életmódra: cukor, szénhidrát bevitel minimumra véve, műkaják, nassok elfelejtve, viszont fehérje, rost, zöldség, gyümölcs minden mennyiségben jöhet. Nem számolok se pontokat, se kalóriákat, de érdekes módon már 12 kilótól szabadultam meg. És egyre jobban érzem magam, nem hiányoznak az esti zabálások, a chips, a kóla és a fornettis cukorbomba.
Ez is csak egy újabb hype, amit el lehet adni a sok diétába belefáradt kövér embernek a bogyók és a fogyiövek mellé. Segédszközök, könyvek, DVD-k, táblázatok nélkül, pusztán a józan észt használva rájöhet mindenki, hogy mit kéne inkább a kukába dobni, mint lenyelni...

HgGina 2009.11.06. 23:29:59

Headline?
Esetleg címsor, fejléc... MAGYARUL már ez se megy?

Amúgy meg baromság. Nem kell annyit zabálni.
Fél év alatt könnyedén le lehet dobni 20-30 kilót. Úgy, hogy nem jön vissza.
Csak hát ehhez némi agy és kitartás , akaraterő kell.

HgGina 2009.11.06. 23:36:08

@pater76: van egy kiváló módszer pontozás nélkül.
Megveszed azt a ruhát, amibe bele akarsz férni. És naponta, igen, minden nap megpróbálod felvenni. Igen nagy öröm, amikor először beleférsz.
És akkor veszel egy újabbat, amibe bele akarsz férni.

Fél éven belül a teljes ruhatáramat le kellett cserélnem.
Megérte. 22 kiló viccesen hamar lement, és nem is akar visszajönni.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.11.07. 01:52:37

@HgGina: "van egy kiváló módszer pontozás nélkül."
Van másik is. Többeknek egész jól bejött. Keveset kell enni és sokat mozogni.

lacivagyok 2009.11.07. 06:05:27

Tök jó ötlet ez a letépkedős, nekem tetszik. Mert szerintem a post erről szólt, nem a fogyókúrás módszerről.
Ha nem a csoportterápiára épülne a program - ami egyébként lehet sikeres, lásd pl alkoholisták - akkor a tépkedhető címkékre nem telefonszám kellene, hanem chips, krémes, csoki, szalonna, stb.

lordart 2009.11.07. 09:04:22

Ötletes dolog!!! :-)

east69 2009.11.07. 09:08:17

A tépős fotó rendben, DE!
2001-ben az USA-ban testközelből :) láttam a Weight Watchers ladyk jónéhány találkozóját. Halálra röhögtem magam. Megérkeztek terepjáróikkal a találkozóra, sorba álltak a mérlegnél, bejegyezték füzetkéjükbe az aktuális súlyukat és leléptek. Volt aki maradt és beszélgettek az egyik vezetőjükkel. Kb ilyen volt:
- Hi Kate! Mennyit fogytál a héten?
- Egy egész fél fontot!
- Ez csodálatos! Tapsoljuk meg Kate-et!
Én meg röhögtem a szomszéd szobában. Ugyanis egy font kb 45 deka. Ennek a fele kb a reggelim súlya. :)
Amúgy: A Nap Süssön Rátok!

Pipas 2009.11.07. 10:02:58

Ez már mekkora fotosopp baszki, a csajnak ottfelejtették az egyik oldalon az úszógumiját!

Zigomer Trubahin · http://annales.blog.hu/ 2009.11.07. 10:04:50

A csaj a képen azért elég csúnya photoshop. A feje milliméterre ugyanaz.

Pipas 2009.11.07. 10:09:23

@Zigomer Trubahin: Meg a világítást is sikerült tökéletesen megismételni. Nekem ez szúrt szemet a kezén.

Pipas 2009.11.07. 12:33:15

Jézusom, és most veszem észre, hogy az egyik kezét is kifelejtették. Hihetetlen mire képes ma már a tudomány. ;)

Dzsinga 2009.11.07. 14:41:05

ööö, érdekesen hangzik, de most nem tom.... nem elég hiteles.

boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.11.10. 09:12:44

Az igaz, hogy az embernek nem egyedül kell szenvednie a fogyókúrával, akkor megnő az akaratereje és a kitartása, illetve lehet egymást biztatni, amivel könnyebb elérni a sikert.

pingvin01 2009.11.10. 18:26:50

@Pipas: Egyszeruen azokat a cetliket meg nem tepte le senki.... amugy legkevesbe sem az lenyeg ebben a cikkben, hogy a csaj fogyott (vagy esetleg hizott) a kepekhez vagy sem, hanem a reklam kivitelezese :).
süti beállítások módosítása