Gyilkos zoknik

Kihívás olyan terméknek reklámot készíteni, amelynek egyetlen célja, hogy véget vessen az emberből áradó bűznek – és itt most nem a parfümre gondolunk. Hiszen a szagot – néhány kísérlettől eltekintve –még nem lehet reklámokban alkalmazni, így a kreatívok csupán vizuálisan képesek megmutatni a vele járó kellemetlenségeket. Ahhoz viszont, hogy meglegyen a kellő blikkfang, eléggé abszurd helyzeteket kell teremteni…
 
Szerencsére nincs ezzel gond a cipőket és lábápolási termékeket forgalmazó Scholl háza táján, ahol mindig képesek –szinesztéziával élve – új szemszögből szagot mutatni a nézőknek. Az Adrenalinon is láthattatok már tőlük egy nagyon ötletes printkampányt, de akad még számos egyéb humoros megjelenésük is, mint például a zoknitúró bogár.
 
A zokni, mint a lábszag egyik cinkostársa, az alant lévő Ephyorol kampányban is hangsúlyos szerepet játszik, hiszen ezúttal gyilkos fegyverként jelenik meg ez a textília. Az ügyes castingnak köszönhetően szinte az az érzésünk, mintha maga James Bond, Bruce Lee és Ryan közlegény irtaná a népet penetráns szagú zoknijával. Az ügyesen megfotózott és átgondolt kampány sajnos csak ebből a 3 kreatívból áll, pedig még szívesen megnéztünk volna párat.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr482684763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása