A Scholl márkanév ma már a világ 70 országában jelent egyet a lábápolással. Az elmúlt 100 évben a cég számos fejlesztéssel, innovációval és találmánnyal járult hozzá a lábápolás, a kényelem és a közérzet javításához.
A közérzetünket a lent látható printkampányukkal is megdobták, ugyanis egy roppant ötletes és humoros koncepcióval szemléltetették az üde és szagmentes láb fontosságát. A barcelonai Ciacomunicacion segítségével, valamint a Lacoste és Puma hozzájárulásával egy kétrészes sajtókampányt készítettek, melyen a neves cipőmárkák állatos emblémái dobják fel a talpukat a bűztől. Bár sem szlogen, sem logó nincs a vizuálokon, a csinos kis spary egyből helyre teszi a fejünkben a látottakat: ha van Scholl, nincs lábszag, ha pedig nincs lábszag a cipőink is sokkal jobban érzik majd magukat.
Ügyes co-promotion reklám, melyből mindhárom márka profitálhat.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr402684645
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Adrant 2009.04.21. 11:49:13
Hehehe, ez nagyon jópofa. :)
Ki gondolná, hogy egy 180 fokos fordulattal ilyen ötletes kis reklám születhet.
Ki gondolná, hogy egy 180 fokos fordulattal ilyen ötletes kis reklám születhet.