A Viral Video Chartunkat böngészve belefutottunk egy érdekes flashmob szervezetbe, amelynek egyetlen célja, hogy Amerika szerte meghökkentse és szórakoztassa az embereket. A 2001. óta működő Improv Everywhere csoport idáig több mint 80 „misszión” van túl, amelyekben számtalan őrült, humoros, néha pedig megbotránkoztató jelenetekkel hívta fel magára a figyelmet.
Sétáltattak már láthatatlan kutyákat Brooklynban; tablóképeket készítettek a metrón; nadrág nélkül utaztak a tömegközlekedésen; megmerevedtek a New York-i Grand Central vasútállomáson; és pókereztek egy Las Vegas-i kaszinó tavában.
Legújabb akciójukban pedig egy élelmiszerbolt gyanútlan vásárlóit örvendeztették meg egy „rögtönzött” musical darabbal, melynek fő mondanivalója a gyümölcsök összetartozása volt (wtf?). Az őrült szereplők teljes átéléssel csinálnak magukból hülyét, ezzel is mosolyra késztetve a vevők többségét.
Bár a villámcsődületeknek olykor nincs túl sok célja – a meghökkentésen kívül –, a márkák mégis egyre gyakrabban használják fel őket egy-egy reklámkampányban. Jó néhány emlékezetes flashmob fűződik például a T-mobile nevéhez, elég ha csak a liverpooli táncolásra, vagy a londoni éneklésre gondolunk. Az biztos, hogy remek kis szórakozást nyújtanak ezek az összejövetelek mind élőben, mind a neten, hiszen ez a videó is 160 ezer már 200 ezer letöltést produkált mindössze 2 nap alatt.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr252684753
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
boibo 2009.10.22. 17:20:39
Hát ez valami szenzációs! :)
Adrant 2009.10.22. 17:33:43
Elmebetegek...de szórakoztatóak. :D