Musical egy ABC-ben

A Viral Video Chartunkat böngészve belefutottunk egy érdekes flashmob szervezetbe, amelynek egyetlen célja, hogy Amerika szerte meghökkentse és szórakoztassa az embereket. A 2001. óta működő Improv Everywhere csoport idáig több mint 80 „misszión” van túl, amelyekben számtalan őrült, humoros, néha pedig megbotránkoztató jelenetekkel hívta fel magára a figyelmet.
 
 
Legújabb akciójukban pedig egy élelmiszerbolt gyanútlan vásárlóit örvendeztették meg egy „rögtönzött” musical darabbal, melynek fő mondanivalója a gyümölcsök összetartozása volt (wtf?). Az őrült szereplők teljes átéléssel csinálnak magukból hülyét, ezzel is mosolyra késztetve a vevők többségét.
 
Bár a villámcsődületeknek olykor nincs túl sok célja – a meghökkentésen kívül –, a márkák mégis egyre gyakrabban használják fel őket egy-egy reklámkampányban. Jó néhány emlékezetes flashmob fűződik például a T-mobile nevéhez, elég ha csak a liverpooli táncolásra, vagy a londoni éneklésre gondolunk. Az biztos, hogy remek kis szórakozást nyújtanak ezek az összejövetelek mind élőben, mind a neten, hiszen ez a videó is 160 ezer már 200 ezer letöltést produkált mindössze 2 nap alatt.  

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr512684753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boibo 2009.10.22. 17:20:39

Hát ez valami szenzációs! :)

Adrant 2009.10.22. 17:33:43

Elmebetegek...de szórakoztatóak. :D
süti beállítások módosítása