Egy férfinak legyen férfiszaga

Míg az Axe közvetve a nőkre fókuszál a kommunikációjában, addig legnagyobb konkurense, az Old Spice célirányosan csak a férfiakra. Nincs ez másképp a legújabb reklámfilmjükben sem, melyben egy talpig férfi avat be minket a pasi szagok fontosságába. „Én férfi vagyok, és olyan is a szagom, mint egy férfinak. De néha szeretek más szagú férfi lenni. A lényeg, hogy egy férfinak szüksége van különböző illatokra a szagok ellen. Az Old Spice pedig megcsinálja ezeket az illatokat…”
 
Be kell vallani, hogy túl sok újat nem mond, és nincs is nagyon értelme ennek a monológnak (azon kívül, hogy több százszor elhangzik a „férfi” szó), de a Wieden + Kennedy-nél tettek róla, hogy ne is csak erre figyeljünk. A fél perces spot első fele ugyanis tele van ötletes vágásokkal és jelentekkel, melyek már önmagukban is szórakoztatóak. A film második felére viszont alábbhagy a lendület és csak egy gyenge fordulatra futja, de így is kijelenthetjük, hogy az utóbbi idők legfogyaszthatóbb Old Spice alkotásáról van szó. 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr602684720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grigorij 2009.09.02. 14:37:04

Én ezeket ne is értem...
Egy ismerősön testvére - hím - valami félelmetesen büdös pacsulit használ! Állítólag világmárka, menő és trendi...

Nekem egy 80 éves, félig már halott öregasszony szaga jut az eszembe, olyan kesernyés mandulaszag...
Ha bejön a céghez, nem lehet megmaradni a szobában!

Most akkor csak én vagyok maradi? Mert nem borotválom a pöcsöm, nem szedetem a szempillám, a szemöldököm?

Mitya Ivanov · http://antimainstream.blog.hu/ 2009.09.02. 15:08:31

azthittem hogy olyan vágások lesznek benne, hogy a klotyón ülve mondja, hogy ajm ö men, vgy a füstös kocsmában, hagymaevés után, szétizzadt teremfoci közben. Úgy jó lett volna, de így nem

Sátán meg a Jocó 2009.09.02. 15:11:42

van, aki még egyáltalán használ Old Spice-t?!


jézusom... :DDD

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.09.02. 15:25:57

@Mitya Ivanov: Azt reméljük, hogy majd megcsinálják vírusfilmnek. ;)
@Sátán meg a Jocó: Én 15 éve használtam először és utoljára. Valahogy nem szimpatikus nekem a márka...

Adrant 2009.09.02. 15:29:12

Azért az nagyon szánalmas, hogy az Old Spice ennyire lagymatag reklámokkal próbálkozik. (Bár ez még tényleg a fogyasztható kategória, de csak a képi trükkök miatt.)
Vajon miért van az, hogy az Axe sorra ontja magából a jobbnál jobb reklámokat, ambienteket, online kampányokat? Ennyivel jobbak lennének a marketingesek?

A nálunk most futott Old Spice reklám (amikor a csávó befújja magát, aztán szélturbinává alakul...) borzasztóan gyenge és átgondolatlan. Az Agent Academy meg csak egy gyenge próbálkozás.

CsigaBige · http://szepvilag.blog.hu 2009.09.02. 15:30:44

@Grigorij: Na ebben az a vicces, hogy a pasim egyik borotvahabjáról nekem az alsós hittantanárnőm ugrott be először. Azóta nem is használja... :D

Omyg 2009.09.02. 15:32:00

Mi a fenét keres ott az a hatalmas nagy orr a végén?:D:D:D Ezek bolondok...

algi 2009.09.02. 15:37:58

"egy férfinak szüksége van különböző illatokra a szagok ellen"

Először furcsállottam is, hogy most akkor szagpárti vagy szagellenes a szöveg, megnéztem a videót, és persze szó sincs arról, hogy a szagok ellen lenne szüksége illatokra.

Mitya Ivanov · http://antimainstream.blog.hu/ 2009.09.02. 15:39:55

van olyan ember aki reklámok hatására lesz férfikozmetikai márka vásárlója? Én úgy vagyok vele, hogy Barbon azt' kész. Kár hogy nem lehet már kapni. Mondjuk férfiszagom van, az biztos...

harmincas 2009.09.02. 16:45:48

legyen "férfiszaga". Így, egybe írva.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.09.02. 16:55:10

@algi: De, mivel a különböző tevékenységek során (sielés, napközben az irodában, konditerem) az ember megizzad, szaga lesz és így szüksége van az Old Spice-ra. :) Szerintem

Adrant 2009.09.02. 16:59:58

@algi: Miért, szerinted mégis miért kellene másra a dezodor?? Ha illatozni akarnak, ott a parfüm meg az after shave.

Vad.Korte 2009.09.02. 17:10:28

Nem szeretem az Old Spice illatát. Ezek után bármi lehet a reklámban. És a Borsodi ízét se. Az Audik meg túl drágák. Szóval megnlzem a reklámot, de nem hat meg. Vagy meg se nézem.

Deuce Bigalow 2009.09.02. 17:24:17

nemtom, hogy még mindig ugyanúgy bűzlik-.e az O.S. mint egy pár éve, de annál orrfacsaróbbat még nem szagoltam, mint az! brrrr, nagy ívben kerülöm, akin megérzem!

zoltandavid 2009.09.02. 18:06:51

Szerintem ritka gagyi.

kvadrillio 2009.09.02. 18:07:35

Büszkén jelentem, hogy családunk minden férfitagjának kedvenc kozmetikai szere az Old Spicce.:)
Abból is a klasszikus. Semmi új fantázianév, semmi új szagosító adalékanyag, csakis a klasszikus.
Mert a többi fantázianevű kitaláció ,fantáziadús viszketésbe, fantáziadús vakarózásba és fantáziadús allergiás kiütésekbe torkollott. Akár csak a többi hasonlók.
Éljen a klasszikus Old Spice !

newenergy · http://altenergia.blog.hu/ 2009.09.02. 18:24:26

a saját parfümkészítés néhány alaplépése itt le van írva, ebből persze nem keversz Dolce Light Blue-t! www.alternativenergia.hu/a-te-sajat-parfumod/3312

pafff 2009.09.02. 18:40:50

kommentre is érdemtelen

Derik Erik 2009.09.02. 19:47:40

@pafff: pontosan. ezért nem kommentálom én sem. pff.

C.W.Bricks 2009.09.02. 20:02:09

imádom az enyhén izzadt férfitest illatát. megbolondulok tőle, felizgat! old spice... szar. a férfi legyen férfiszagú! egy kis parfüm esetleg a fül mögé, de ennyi.

Lord of the Sith 2009.09.08. 09:05:31

Na végre !.Egy férfinak legyen bölényszaga.Amúgy , az Old Spice szagát túl édeskésnek találom. Pitralont ki szereti ?
süti beállítások módosítása