Kukkolj ügyesen

Az alant látható printkampány szerint az Omax széles-látószögű kamerájával úgy készíthetünk fotókat dögös macákról, hogy azok észre sem fogják venni. Ez jó hír a perverzeknek, kevésbé jó a hölgyeknek, akik mostantól nincsenek biztonságban egyetlen publikus helyen sem. Érdekes a kampány koncepciója, különösen azért, mert ugyanezt már megcsinálta más is. A LeicaShop egyik printje ugyanis pontosan ugyanerre az ötletre épül. Véletlen egybeesés?
 
A ráadás az egészben, hogy mindkét kampányt benevezték a 2009-es Cannes Lions reklámfesztiválra, de egyik sem jutott be a shortlistbe. Furcsán érezhették magukat a zsűri tagjai, akik kettőt láttak – de nem az ingyen pia miatt.

 

Ez pedig az említett LeicaShop printje

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr142684708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hb 2009.08.14. 16:09:14

Az Omax linkje nem stimmel. Amikor eloszor lattam, gyanakodtam is erre a semmibol elokerult cegnek. Ez full kamu. Talaltam egy ilyen indiai ceget, de nem gyartanak nagylatoszogu lencset, max elotetet, ez tuti scam.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.08.14. 16:12:06

Bocsi, általában megnézem a linket, de ezt most nem tettem meg. A linket javítottam:
www.omaxphoto.com/

Adrant 2009.08.14. 16:15:14

Én nem értek a fényképezőgépekhez, de ez a link most jó site-ra vezet. Legalábbis úgy látom, hogy árulnak ilyen cuccokat. Attól még lehet scam. :)
süti beállítások módosítása