Kissé rendhagyó poszttal jelentkezik ma az Adrenalin, hiszen nem egy reklámot, hanem egy iPhone játékot szeretnénk bemutatni a kedves olvasóknak. De jó suszterként nem megyünk messze a kaptafától, hiszen jelen esetben egy reklám inspirálta magát a játékot.
Az Egyesült Királyság egyik nagy bankja, a Barclaycard már idáig is tanubizonyságot tett innovatív és ügyfélközpontú szemléletéről, de ezúttal olyan messzire ment, mint egyik más pénzügyi intézet sem. A 2008-ban megjelent Waterslide nevű reklámfilmjükből készített iPhone adoptáció meglehetősen szórakoztató és élvezetes, de mindenekelőtt példátlan kezdeményezés egy ilyen vállalattól. Paul Troy, a Barclaycard marketingigazgatója a következőket mondta: „Az iPhone játék megtervezése is azt mutatja, hogy a cég milyen elkötelezett az újítás és innováció irányában. A július közepén folytatódó reklámkampányhoz tökéletesen passzol majd, és így egy plusz élményt fog nyújtani az embereknek”
A játékot egyébként a fishlabsés a Dare fejlesztette, és az benne a cél, hogy a reklámból is ismert városi csuszdán minél gyorsabban lecsússzunk – minél több extra pontot begyűjtve, a rossz dolgokat meg elkerülve. Íme, egy kis ízelítő a játékból, mely 9 pályát, köztük éjszakai „futamokat” is tartalmaz.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr612684686
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ertzuiop 2009.07.18. 20:43:14
hülyeség
tour_guider 2009.07.18. 22:55:47
NAGYON KOMOLY!:D és még a grafikája is faja.. :)
SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2009.07.18. 23:22:36
@ertzuiop: Miért?
Omyg 2009.07.19. 00:36:23
Ez jópofa játék, én is kipróbáltam. :)