Bankreklámból iPhone játék

Kissé rendhagyó poszttal jelentkezik ma az Adrenalin, hiszen nem egy reklámot, hanem egy iPhone játékot szeretnénk bemutatni a kedves olvasóknak. De jó suszterként nem megyünk messze a kaptafától, hiszen jelen esetben egy reklám inspirálta magát a játékot.
 
Az Egyesült Királyság egyik nagy bankja, a Barclaycard már idáig is tanubizonyságot tett innovatív és ügyfélközpontú szemléletéről, de ezúttal olyan messzire ment, mint egyik más pénzügyi intézet sem. A 2008-ban megjelent Waterslide nevű reklámfilmjükből készített iPhone adoptáció meglehetősen szórakoztató és élvezetes, de mindenekelőtt példátlan kezdeményezés egy ilyen vállalattól. Paul Troy, a Barclaycard marketingigazgatója a következőket mondta: „Az iPhone játék megtervezése is azt mutatja, hogy a cég milyen elkötelezett az újítás és innováció irányában. A július közepén folytatódó reklámkampányhoz tökéletesen passzol majd, és így egy plusz élményt fog nyújtani az embereknek”
 
A játékot egyébként a fishlabsés a Dare fejlesztette, és az benne a cél, hogy a reklámból is ismert városi csuszdán minél gyorsabban lecsússzunk – minél több extra pontot begyűjtve, a rossz dolgokat meg elkerülve. Íme, egy kis ízelítő a játékból, mely 9 pályát, köztük éjszakai „futamokat” is tartalmaz.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr612684686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ertzuiop 2009.07.18. 20:43:14

hülyeség

tour_guider 2009.07.18. 22:55:47

NAGYON KOMOLY!:D és még a grafikája is faja.. :)

Omyg 2009.07.19. 00:36:23

Ez jópofa játék, én is kipróbáltam. :)
süti beállítások módosítása