Az on-line reklámok világában az a szép, hogy szinte határtalan módszerek, technikák, és felületek állnak a kreatívok rendelkezésére, így mindig újszerűen lehet megközelíteni a fogyasztókat. Hiszen kezdetben csak spammek és honlapok voltak, aztán jöttek a különböző formájú és méretű bannerek, melyek mára szinte elárasztották a kibervilágot – alig létezik olyan honlap, ahová ne férkőztek volna be ezek az izgő-mozgó reklámcsíkok. De manapság ezeket a felületeket olyan nagymértékben „kerülik” az emberek, hogy rendkívül újszerű és ötletes formával kell előrukkolnia a hirdetőnek, ha azt akarja, hogy számottevő átkattintás legyen a honlapjára.
Tökéletes példa erre a Toyota bannere, amely remekül kihasználja az újszerű lehetőségeket és formákat. A 20 másodperces hirdetés billboard -, button - és shaped popup bannerként is megjelenik az oldalon, s így tökéletesen felkelti az internetezők figyelmét.
A Monitor rovatunkban korábban már szemlézett autópiaci kommunikációs elemzésünkbe tökéletesen illik ez a mestermű is, hiszen megfizethető, azonnali elérést biztosít a márka site-jára, ráadásul még látványos is.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr752684647
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Omyg 2009.04.22. 10:11:59
Ez nekem is nagyon tetszik, pedig rühellem a bannereket. Talán még rá is kattintanék, de csak azért mert szeretem a Toyotákat, ezt a Venzát meg különösen. :)
boibo 2009.04.22. 10:14:10
Ez tényleg jó! :)