A kalózkodás visszaszorítása érdekében a hűséges előfizetőknek egy DM csomagot küldtek, melyben írható CD-k voltak. Minden CD-n egy ikonikus zenész képe szerepel, melyek úgy lettek megrajzolva, hogy úgy tűnjön, mintha a korongtartó kiálló része szúrta volna át őket. A legalsó CD-n pedig a következő üzenet olvasható: „A kalózkodás nem csak a zenét öli meg”.
A Mudra Communication által kitalált ötletet jónak tartom, bár okosabban is megválogathatták volna a zenészeket – Bob Marley és Hendrix ugyanis már régóta hallott – illetve több energiát is fektethettek volna a képek kivitelezésbe. Ennek ellenére, az eredmények állítólag messze felülmúlták a várakozásokat. A magazin honlapján 23%-al több látogató volt és több száz lelkes támogatói levelet is kaptak. Mindent összevetve, jó kis próbálkozásnak tartom a kampányt és szívből remélem, hogy általuk sikerül megmenteni néhány kisemmizett művészt – akik 2 milliárd helyett, csak 1 milliárdot keresnek egy évben. :)
Akit érdekel egy hasonló, kalózkodás elleni printreklám, az kattintson ide.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr572684623
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.