Ötletes kis TCR kampányra bukkantam a minap, mely több szempontból is érdekes lehet a számotokra. Az egyik az, hogy a U.S. Department of Energy által készített, energiatakarékosságra ösztönző microsite-nak és a hozzá tartozó kisfilmeknek meglepően hasonló a koncepciója, mint a hazánkban nemrég elindított Médiauniós reklámoknak. A „Lose Your Excuse” („Szabadulj meg a kifogásoktól”) szlogennel operáló, gyerekeknek szóló kampány ugyanolyan ösztökélő hangnemmel próbálja jobb útra téríteni a célcsoportját, mint a hazai Nincs De.
A másik érdekesség, hogy a site annyira aranyos és informatív, hogy még én is ott ragadtam jó pár percig – pedig nem éppen a célcsoportban tartozom. Játszva tanulásom közepette azon kaptam magam, hogy bizony én sem bánok mindig helyesen az energiával. Az E- akció Tervből például rájöttem, hogy a mobiltöltőmet akkor is ki kéne húzni a konnektorból, mikor nem töltöm a telefonomat, így jó pár forinttól kímélhetem meg a villanyszámlámat. Játszottam Energia Márióval, lementem a föld alá és megöltem a Volt Fantomokat, terveztem saját posztert és megnéztem a reklámfilmeket, s mindezt úgy, hogy könnyedén azonosulni tudtam az információkkal.
És pont ez a lényege ennek az oldalnak, mely szeretintem képes megváltoztatni a kis lurkók pazarló gondolkodását. A végeredmény mögötti, gondosan megtervezett és jól átgondolt stratégia végigkíséri az egész kampányt, és biztosra veszem, hogy megérte a pénzét. Amint hazamegyek, áramtalanítom az egész lakást. :)
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr342684608
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Charlie Brown 2009.03.05. 12:55:30
Nem "Loose", hanem "Lose" your excuse.
Nem kukacoskodásból mondom, csak tök mást jelent a két szó. :)
Nem kukacoskodásból mondom, csak tök mást jelent a két szó. :)
Omyg 2009.03.05. 13:30:33
Tényleg nagyon jópofa a kis microstite, de a reklámfilmek nem tetszettek.
Amúgy mikori ez a kampány? Gondolom frissebb mint a Médiauniós kampány. Vagy talán mégsem? :) Khöm
Amúgy mikori ez a kampány? Gondolom frissebb mint a Médiauniós kampány. Vagy talán mégsem? :) Khöm