A liftreklámok mellett a forgóajtók is hatalmas lehetőségeket tartogatnak az ügynökségek és a márkák számára, így készítettünk egy összeállítást az elmúlt évek legjobb alkotásaiból. Mint látni fogjátok, ezek az élménypontok kiválóak image kommunikációra, de néha egy-egy konkrétabb üzenet közvetítésére is. Költséghatékonyak és jól célozhatóak, ráadásul rengeteg embert képesek megszólítani.
Meiji Milk – 2010. február
A tájföldi Meiji Milk egy igencsak erős kreatívval próbálta felhívni a figyelmet a tejfogyasztás jótékony hatására. A négy különböző ajtómatrica mindegyikén egy szemlátomást jó erőben lévő sportoló volt, akiket az épületbe érkező emberek könnyedén eltolhattak – ezzel is megerősítve a headline-t: „A tejtől erős leszel”.
Kukkiwon World Taekwondo Headquarters – 2010. január
A dél-koreai Kukkiwon World Taekwondo sportegyesület új tagokat szeretett volna toborozni. Mint kiderült az emberek többsége – főleg a kezdők – a Taekwondot legtöbbször a forgórúgással azonosítják, így az ötlet szinte adta magát. Az ajtókra matricázott harcosok minden egyes forgásnál darabokra törték a magasban lévő téglákat.
Planetarium Prague – 2009. szeptember
A prágai planetárium forgóajtaja önmagáért beszél. A „Légy része az Univerzumnak” című kreatívjuk arra az újfajta műsorukra utal, amiben a nézők (állítólag) egyé válhatnak a világegyetemmel.
Herbal Essences – 2009. március
A Herball Essences torontói divíziója egy rendkívül egyszerű, mégis látványos ötlettel spékelte meg a forgóajtókat. „Játssz a színeiddel” – szólt a headline, amely hajfestő termékeikre és azok színes palettájára utalt.
Eneco Energy – 2008. december
Az amsterdami Eneco energiaszolgáltató bejárata technikai szempontból érdekes, ugyanis az ajtó minden egyes forgásnál áramot termel, amivel az épületben lévő kávézó energiaszükségletének egy részét kitermelik. A vállalat egy rendkívül hosszú szöveggel próbálta meg rávenni az embereket, hogy minél tovább forgassák az ajtót, ezzel is energiát termelve a vendéglátó egységnek. Ez az okos és ökos megoldás is azt bizonyította, hogy az Eneco otthon van az energiaügyekben. (Érdemes beleolvasni a szövegbe, mulatságos.)
Air New Zealand– 2008. január
A sellmefree.co.nz és az Air New Zealand légitársaság egy online aukció keretében olcsó repülőjegyeket árusított, és az abból befolyt összeget a rászoruló gyerekek megsegítésére fordította. Az ötlethez szükség volt egy figyelemfelkeltő és látványos outdoor reklámra, melyet a nagy cégek irodaépületeiben helyezhetnek el. Így született meg ez a forgóajtó, aminek köszönhetően sok-sok gyerkőcön segítettek az emberek.
Siemens – 2007. december
Ez a kedvenc forgóajtónk, melynek kreatívját nem is az ajtón, hanem az épületen kell keresni. A Hamburgban kihelyezett óriás-mixer a Siemens MQ9555 forgatónyomatékát emeli ki: „Vigyázat. Akár 5600 forgás percenként.” Zseniális.
Anti Violence Group – 2006. november
Kissé horrorisztikus jelenetet ábrázol a pekingi Anti-Erőszak Csoport kreatívja, melyen egy férfi kerget nadrágszíjjal egy kisgyereket. „Állítsa meg a gyerekek elleni erőszakot. Hívja a rendőrséget” – szól az ajtón lévő felirat. Szerencsére a pasas sosem kapta el a kisfiút.
Joffrey Ballet School – 2005. február
Mi más tudná jobban szemléltetni egy balerina kecses pörgését, mint egy forgóajtó? Semmi. Ezért készítette el az amerikai Joffrey Ballet Iskola ezt az igényes matricát, melyen diszkréten hirdetik a 2005-ös bemutató gálájukat.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr72685113
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.