Nyilván az állatbarátok hosszan tudnák sorolni, hogy miért inkább négylábúakat támogatnak adományokkal a kétlábúak helyett, de most született egy kampány, amely elgondolkodtat, milyen kevés segítség jut a hajléktalanoknak...
Nyilván az állatbarátok hosszan tudnák sorolni, hogy miért inkább négylábúakat támogatnak adományokkal a kétlábúak helyett, de most született egy kampány, amely elgondolkodtat, milyen kevés segítség jut a hajléktalanoknak...
A Cheerios reggelizőpehely valódi mézzel készül, ezért óriásplakátjukat merész ötlettől vezérelve szintén valódi mézzel készítették el Orlandóban. A három emeletes szerkezetet a helyi méhészetekkel együttműködve hozta össze a gyártó. A billboard belsejében összesen 25000 liter friss méz csordogál, több mint 100 000 méhecske munkáját dicsérve.
Vicces online főzőbemutatót rittyentett az Elan annak szemléltetésére, hogy noha a Google az ember legjobb barátja, mégis a Google fordító talán sok esetben nem a legjobb választás. Egy ételrecepten mentek végig pontról pontra, és bizony egészen érdekesre sikerült a tálalt étel a Google-fordítója alapján. ;)
Hogy gyors-e a Mini? Az nem kifejezés. De ha nem hiszed, most tesztelheted is a Youtube-on. Akárcsak a reflexeidet. Próbáld skip-elni a Mini reklámblokkját, mielőtt a kocsi elér a Youtube ablak végéig. Tehát tőled csak egyetlen mozdulat szükséges, hogy megnyomd a Skip gombot előbb, mielőtt a kocsi célba ér. Mondom előbb! Ja, hogy nem sikerül? Na, hát ennyire gyors. ;)
MINI John Cooper Works YouTube Race from Kinetic Singapore on Vimeo .
Fiatalkorom kedvence a Tomb Raider, nagyjából a 6. részéig voltam aktív játékosa, azóta már gyerek mellett nem könnyű erre időt szakítani sajnos. Viszont most jön ki a Rise of the Tomb Raider, amit valahogy mégiscsak be kell illesztenem a napi rutinba, mert elég jónak ígérkezik a bemutatókat elnézve. A játék kampánya (by Xbox) is jó kalandos, akárcsak a játék. A kampány fő eszköze egy "túlélő óriásplakát" 8 hús-vér Lara Croft rajongóval, akik ...
Egyre trendibbek a felnőtt színezők manapság, és a trendet természetesen az Oreo is követi. Mikulás és karácsony alkalmából színezhető csomagolással lepik meg a rajongókat a "Colorfilled" kampány keretében. Csak felmész az oldalukra, kiszínezed a csomagolást az online színezőkkel. Írhatsz a csomagolásra egyedi üzenetet, és dizájnolhatod is azt a beállított funkciók szerint, majd az elkészült csomagolást megoszthatod közösségi oldaladon. De ami az igazi ...
Az Ikea idén novemberben rukkol elő legújabb "LATTJO" játékkollekciójával, benne különféle beltéri-, és szerepjátékokkal kicsiknek és nagyobbaknak egyaránt. A bevezető kampány keretében interaktív szórakoztató plakátokat telepítettek Stockholm metró aluljárójába, üzenve: játszani jó. Az érintés vezérelt plakátokhoz nyúlva látványos Domino hullám döbbentette le a szerelvényre várakozókat.
Egyre nehezebb ötletes közterületi megjelenésekkel előrukkolni, hiszen annyi minden volt már. A kreatívoknak mindig fel van adva a lecke, valami sosem látott újdonsággal előrukkolni. Szerencsére a Kit Kat márkán dolgozó copywriterek és art direktorok csapatának klassz újítás pattant ki a fejéből egy brainstormingon: kitalálták a világ első masszázs CLP-jét, mi több, meg is valósították.
Csodás plakátok készültek a Sainsbury Supermarket megbízásából. Elkészítésükhöz hat ételtípust választottak ki, ezeket felhasználva alkották meg tipográfiai művészek a plakátokat. Így látványos és ínycsiklandó étcsoki, chorizo, méz, kávé, szardella és torma feliratokat komponáltak rusztikus fa táblákra, természetesen food stylistok segítségével. A mézzel különösen nehéz lehetett bánni... Imádom az ilyen megoldásokat, néhány éve volt ...
Kommentár nélkül.
Látványos és gyors átalakulást ígérő szórólappal hajtogatja üzenetét a Sport Life Fitness Klub: "A döntés a te kezedben van, csak gyere edzeni"! A dagi, kanapén gyorskaját faló fickót némi akaraterővel könnyedén áthajtogathatjuk izmos, szálkás figurává. Így többé nincs kifogás, csak a sport marad és az izmosodás, mese nincs. :)
Én elnézem nekik, mert péntek van. Fáradtak vagyunk mind. Megvásárolható ugyanis a 'squatty potty' nevű termék, amely segít, hogy a wécé fölött is helyesen guggoljunk, mert nem ám akárhogyan kell még ott sem! Ha azt hitted, hogy csak az edzésen kell figyelned a helyes guggolástechnikára, hát tévedtél. A legdurvább pedig a termék helyes használatának szemléltetésére készült videó. Csak erős idegzetűek klikkeljenek a linkre.