A Facebook szigorú szabályozást vezet be a politikai tartalmú hirdetésekre vonatkozóan a jövőben.
A május végi parlamenti választások kapcsán a Facebook úgy döntött, változtat a politikai hirdetések rendszerén: a választások tisztasága érdekében az Európai Unióban minden politikai hirdetőnek engedélyt kell kapnia ahhoz, hogy hirdethessen, személyazonosságuk ellenőrzése mellet.
"A Facebook év elején végzett elemzéséből kiderült, a legfőbb veszélyt az jelenti, hogy valaki az EU egy országban létrehoz egy szervezetet, ami aztán egy másik EU-s ország EP-választási eredményét igyekszik hirdetések segítségével befolyásolni."
Azon személyek és csoportok, amelyeket ezek alapján kitiltanak az oldalról, később sem térhetnek vissza, emellett szigorúan ellenőrzik Fb-n és Instagramon is, fel van-e tüntetve, hogy az adott hirdetés politikai hirdetés.
Forrás: www.hvg.hu
Kép: www.thenextweb.com
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.