Az Europcar 20 másodperces rádióhirdetést szeretett volna a Smart kölcsönzést népszerűsítendő, de mit tettek helyette? Na mit? Valami nagyon nagy jóságot: a reklámblokkban egy különleges médiavásárlási lehetőség keretében 4 darab 5 másodperces részt ékeltek be más reklámok közé, mint ahogy a kis Smart is képes elférni minden apró helyen...
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr3012625783
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.