Az Ikea így látja, te is?

Azért nekem volt már pár átszenvedett órám Ikea bútorokkal. Nem egy Lego, gyakran agyhúgykövet kap tőle az ember. De azért tetszik ez a sorozat. Általa elhiszem, hogy nem lesz nehéz dolgom. Mondjuk a bélyeges kicsit kopog nekem. Szétszedni valóban egyszerű, de újra összetenni azt már ugyanúgy nem lehet... szerintetek?

ikea3.jpg

ikea1.jpg

ikea4.jpg

ikea5.jpg

ikea2_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr228789558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ebella 2016.06.09. 08:21:59

Én meg egy éve vettem bútort tőlük és nagyon könynen összezsereltük. pedig én műszaki analfabéta vagyok. Egy délutánt szántunk rá és két és fél óra latt meglett, pedig vagy négy méter széles.

Csak az zavart kicsit, hogy tartalék csavarok nem voltak. Mi van, ha elvszik egy, , eltörik, vagy csak eggyel kevesebbet csomagoltak? Nagyvonalúbbak lehetnének, és tehetnének minden csomagba egy tartalékot! Főleg mert kb ismerem mennyiért gyártatnak cuccokat és mennyiért adják az áruházaikban azt. (Nagyon durva.) Nincs is ezzel baj,d e nem centizzék ki a hozzávalókat!

fuzzbomb 2016.06.09. 16:15:47

Félreérted, a fő üzenet itt nem a könnyű összeszerelhetőség, hanem az olcsó ár: "It's that affordable" - Ennyire megfizethető. Pl. 31 db 5 koronás bélyeg = 155 korona, ennyi az ágykeret ára.

fuzzbomb 2016.06.09. 16:17:49

Az SR nem korona, de mindegy is.

Mate alias Gábor 2016.06.09. 19:32:48

"Azért nekem volt már pár átszenvedett órám IKEA bútorokkal. Nem egy Legó, gyakran agyhúgykövet kap tőle az ember."
Akkor te még csak nem is Legóztál, hiszen az IKEA bútorok összeszerelhetősége nagyon jól ki van találva, nem is lehetne egyszerűbben.
Ugyan néha akadhat gond megállapítani az alkatrészt a papírról, mert ott van cikkszáma, de ez már nincs rajta az alkatrészen. De elég átolvasni az egész leírást, akkor tisztázódik.
Szóval aki egy IKEA bútort sem tud összerakni, az hanyagoljon mindenféle barkácsolási feladatot és a logikaiakat se erőltesse!
Egy barátnak csináltam, a felénél már a 2 éves lánya is tudta, melyik alkatrész jön!
süti beállítások módosítása