'Szőrnyű' ötlete támadt egy szépségszalonnak Torontóban. A letépős hirdetések jól bevált technikáját gondolták újra, saját profiljukhoz illően. Eddig okés. Egy rendkívüli szőrborítással rendelkező emberkét kértek fel, hogy a gyantás reklámcetlik letépkedését bevállalja. Csóri, nem irigylem... a letépett reklámcetli mondjuk elég meleg, a szalon elérhetőségein kívül egy nagy letépett szőrpamacsot is hazavihetünk, ami nem túl guszta, lássuk be...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Messzi Vetek 2013.07.24. 09:58:02
addict.blog.hu/2013/07/15/fajdalmasan_jo_promo
SZŐRnyű, nem?
ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2013.07.24. 11:11:22
De ha este a TV2 közöl egy hírt a Tényekben, nekik is beszólsz majd felháborodva, hogy úristen, ezt a hírt már két órája az RTL-en is hallottad??? Hagyjuk már.
Messzi Vetek 2013.07.24. 12:47:49
persze az is lehet, hogy _ez_ a blog nem aktuális és friss (nem is ez a célja?), hanem inkább a roppant eredeti szóviccek publikálásával igyekszik szórakoztatni a nagyérdeműt. utóbbi esetben a versenytársfigyelés teljes hiányának büszke felvállalása sem az ördögtől való, hiszen nem egy ligában játszanak. szori (sic!).
nota bene: a felháborodás, illetve beszólás inkább a bloggazda sajátja. jómagam csupán konstatáltam egy tényt.
további jó munkát és balaesetmentes közlekedést kívánok !
pépé stop 2013.07.24. 14:36:18
Ez meg szánalmas: bucharestnotbudapest.com/
Kíváncsi lennék ki találta ki,ki helyeselte,és bólintott rá?