Ne ugorj! Inkább nézegess képeket...

Dél-Koreában iszonyú magas az öngyilkosságok száma, évi több mint 15 ezer. A Mapo Híd pedig az egyik "legnépszerűbb" hely a szuicid hajlamúak körében, így a pozitivitás jegyében interaktívvá tették azt az orrukat lógató járókelők számára. Először is a híd teljes hosszán mozgásérzékelős lámpákat építettek ki, hogy az arra sétálóknak kedvét szegjék a sötétben leugrálástól, majd a híd korlátjára kedves szavakat, megnyugtató dalszövegeket, lelkesítő gondolatokat írtak ki. Csupa olyan dolgot sorakoztattak fel, amiért érdemes élni, így családi albumok darabjai, gyerekek fotói és finom ételek képei is helyet kaptak, kit mi segít visszalendíteni a híd széléről... A statisztikák szerint eredményes lett a kezdeményezés, Így lett az egykori "halál-hídból" az élet hídja Koreában (a Samsung közreműködésével).

bridge_baby_pic.jpg
image.axd.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr525405671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Epikurosz_ 2013.07.16. 09:39:04

Ha működik, akkor jó. Nagyon jó.

Sunavadász · http://napisuna.blog.hu 2013.07.16. 10:23:48

A női félaktokat hiányolom onnan... :)

Pandalap 2013.09.02. 09:57:37

Számomra ez megmutatja azt is, hogy egy kép mennyire meg tudja változtatni az ember elhatározását. És ez nem csak itt érvényes, hanem az online marketingben is, ahol sokan azért nyernek vagy veszítenek vevőket, mert például nem egységes a termék megjelenítésük. A cikk üzenete, hogy vannak dolgok amikkel fontos foglalkozni. Szerintem, amit én írok az is ilyen terep és ebben segít a Brandbank.
Egységes termékmegjelenítés, professzionális, nemzetközi szemlélet. Növekvő értékesítési eredmények, mindezt a képeken keresztül.
süti beállítások módosítása