Ha látványban nincs ütős videoklip koncepciód, de azt akarod, hogy nézett legyen a mozid, dobd fel egy kis interakcióval. A brit Moones zenekar is ezt tette... szuper reklámfogás, be is jött, 2 nap alatt 700 ezer megtekintést eredményezve. A banda zenélését több, választható szemszögből nézhetjük végig, ráadásul többféle előadásmódban: józanul, 20, 40, 60 vagy 80 üveg sör beszlopálása utáni állapotban, jól érzékelhető dimenzió-váltásokkal. :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.