Bár a fiatal (14-19) francia srácok nem szeretnek futni, az Adidas mégis ki tudott találni valamit, amivel szaladgálásra bírta őket: aki boltjukba betérve új futócipőjüket, a Climacool-t felpróbálta, belecsöppent egy játékba: váratlanul szekrény méretű pacákok fogták meg, és lesötétített furgonba tették. A meglepett alanyok a fülükbe rádiót kaptak. 1 órájuk volt rá, hogy a városon végigsprintelve kövessék az instrukciókat, és megoldják a feladatokat. A kampány ideje alatt állítólag 500%-kal többen próbálták fel az említett csukát, de hogy aztán ebből mennyien vették meg ténylegesen a cipőt, és ebből mennyien kimondottan futás céljára, arra kíváncsi lennék...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2013.04.30. 14:22:12
Attól, hogy valaki FELPRÓBÁL egy ilyet, még nem fog futni. Esélyes, hogy megveszi, de ettől futni még nem fog. Ja, persze. Adidast az már nem érdekli csak csilingeljen a kassza.