Az Evian legújabb 'Live Young' kampányában két egyedülálló londoni játszótérrel örvendezteti meg az angol lakosságot január 7. és 11. között: mindkettő különlegessége egy telepített hószóró. Ennek hála a játszótérre tévedők saját maguk generálhatnak hóesést azzal, ahogy játszanak a játszótéri játékokkal, pl. egy libikókával. Az ötlettel szeretnék a stresszes munkavállaló férfiakat és nőket ismét visszarángatni egy kicsit az önfeledt, játékos gyerekkorba. A bekamerázott játszótereken történő marháskodást az FB-on is lehet majd követni, illetve megosztani egymással, sőt nyereményjátékban is részt lehet venni egy lappföldi kalandozásért...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.