Szemléletes ötlet a Mattel játékcég, a Little Door Pub (Los Angeles) és egy amerikai sofőrszolgálat összefogásával: 'ne vezess, ha iszol' üzenettel összetört kisautós kulcstartókat készítettek. Amikor a kocsitulajdonosok átadták slusszkulcsukat a bár inasának, az inas rátette a reklámkulcstartót, és a kocsit a garázsba vitte. Az este végén pedig, amikor a tulaj az autóját kérte, az inas a totálkáros kulcstartóval adta vissza a kulcsokat, figyelmeztetve a tulajt, hogy hívjon inkább sofőrt, ha alkoholt fogyasztott...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.