A Brandalism projekt 25 nemzetközi művészből álló kreatív társulat kezdeményezése, akik most Nagy-Britanniában fogtak össze, hogy elgondolkodtassák a jó népet a reklámipar káros hatásairól: a fogyasztói társadalom környezetre gyakorolt negatív hatásairól, a klímaváltozásról, a látványból fakadó "vizuális környezetszennyezésről" - ahogy ők mondják. Mert ugye bárhová lépünk, reklám terem. A gerillaakciók keretében a csoport 5 napon keresztül ...
És igen, pénteken elrajtol, végre!!! :) Jöhetnek a nagy pattogatott kukoricás tévézések, meg a giga drukkolások. Aki szeretné érzelmesebb módon is kifejezni a magyar olimpikonok iránti rajongását, a T-mobile olimpiai kampányának keretében megteheti: a www.igazirajongok.hu oldalon keresztül virtuális szívdobbanást lehet küldeni a kedvenceknek, hogy tudják, értük vagyunk és szurkolunk nekik.
A virtuális szívdobbanások egy kis szívecskét ábrázoló ...
Azt tudjuk, hogy a közösségi oldalak nagy divatjukat élik; tombol a Facebook-láz, a Youtube, az Instagram és társai. Na de most "amúgy" is divatot teremtenek: készült ugyanis egy összeállítás, amely a legkedveltebb közösségi oldalak színeibe öltöztet(ne) tetőtől talpig. Végignézve a mai szettemen, azt hiszem, ma leginkább Youtube napom van (piros Converse, piros és fekete pólóval), hm.
Indítsuk a hetet két nagyszerű sziporkával a nagyvilágból. Az egyik egy valóban gigantikus ötlet Indiából. Az USB stickek piacán hatalmas verseny dúl. Amivel még elő lehet rukkolni, az az egyre nagyobb és nagyobb tárhely. Megszületett tehát a 64GB méretű USB is, amelynek méretes reklámmegjelenés készült bazi magas háztetők tetejére. Elmondások szerint az ötlet megjelenését követően mérhetően nőtt a kereslet a termék iránt, bizony.
Aztán van itt egy ...