A Brandalism projekt 25 nemzetközi művészből álló kreatív társulat kezdeményezése, akik most Nagy-Britanniában fogtak össze, hogy elgondolkodtassák a jó népet a reklámipar káros hatásairól: a fogyasztói társadalom környezetre gyakorolt negatív hatásairól, a klímaváltozásról, a látványból fakadó "vizuális környezetszennyezésről" - ahogy ők mondják. Mert ugye bárhová lépünk, reklám terem. A gerillaakciók keretében a csoport 5 napon keresztül "garázdálkodott" a szigetország városaiban Manchesterben, Birminghamben, Leedsben, Bristolban és Londonban, hogy újraértelmezze a közterületi reklámmegjelenéseket anti-reklám alkotásaival. Az óriások közül többek között a Nike és a Meki sem maradt ki a szórásból. A (nem) kicsit @RC plakátpályázatra emlékeztető teljes outdoor tárlat megtekinthető itt, ni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.