Az e-book üzletek kommunikációjukban nagy hangsúlyt fektetnek a környezetvédelemre, lévén "papírpazarlás" nélkül olvashatunk könyveket. Egyiküknek remek ötlete támadt: szóróanyagok nyomtatása helyett ehető QR-kóddal kampányoltak. Az "Eat what you read" üzenetű, rendkívül költséghatékony kampány részeként 8000 QR-kóddal ellátott kekszet készítettek, melyeket népszerű kávézókban szolgáltak fel a kávék mellé. A sütikéken lévő kódokat ehető rizspapírra nyomtatták... Miután a vendég beolvasta a kekszen látható kódot a mobiljával, jóízűen behammolhatta a reklámot. Az ötlet amúgy nem új, a Qkies keksz már csinált ilyet tavaly, íme.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.