Az Intense arcápoló hidratáló hatásának szemléltetésére elrugaszkodtak a klasszikus előtte-utána sémától, és kitaláltak valami újat: a játékos billboardra több ezer, kuponként funkcionáló cetlit ragasztottak, ily módon mozaikszerűen kirakva a száraz/pikkelyes "előtte" állapotot. Az "utánát" pedig a kíváncsiság erejére bízták; a járókelők hamar leszaggatták a plakátról a kuponokat (na meg a nő arcát), így oldva meg a kreatív feladványt. Jó ötlet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Rodolfo63 2012.10.30. 22:27:07
a kuponleszedők nem látják a hatást, mert közel vannak, a távolról nézők nem értik, illetve a kialakuló hatás olyan lassú, hogy akik látják, nem érzékelik, mert nem látható az átalakulás, csak egy ilyen time lapse videón
amúgy miért nyúl bárki is hozzá?