Ilyen, amikor a pofám leszakad

Az Intense arcápoló hidratáló hatásának szemléltetésére elrugaszkodtak a klasszikus előtte-utána sémától, és kitaláltak valami újat: a játékos billboardra több ezer, kuponként funkcionáló cetlit ragasztottak, ily módon mozaikszerűen kirakva a száraz/pikkelyes "előtte" állapotot. Az "utánát" pedig a kíváncsiság erejére bízták; a járókelők hamar leszaggatták a plakátról a kuponokat (na meg a nő arcát), így oldva meg a kreatív feladványt. Jó ötlet.

intense.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr504879162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rodolfo63 2012.10.30. 22:27:07

nem tetszik

a kuponleszedők nem látják a hatást, mert közel vannak, a távolról nézők nem értik, illetve a kialakuló hatás olyan lassú, hogy akik látják, nem érzékelik, mert nem látható az átalakulás, csak egy ilyen time lapse videón

amúgy miért nyúl bárki is hozzá?

stikasz_1 2012.10.30. 22:38:23

@Rodolfo63: Reklám, tehát nem kell elhinni, hogy a járókelők mást sem csináltak, mint cetliket tépkedtek. A time lapse videó volt a végcél, ahhoz meg szerencsére elég volt a kreatívokat elküldeni időnként papírt tépkedni.

Porcelán az elefántboltban 2012.10.30. 22:42:04

@Rodolfo63: A lényeg nyilvánvalóan a film elkészítése volt, a plakát csak egy szereplője. :D

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2012.10.30. 23:18:51

@stikasz_1: pontositom: hogy mindegyik jarokelo egy darabot tepett le :)))
süti beállítások módosítása