Marketing az égből

Milyen messze mennénk egy kis nézettségért? Kétség kívül a múlt hét, vagy akár az utóbbi idők legnagyobb húzása a Red Bull részéről Felix Baumgartner ugrása volt, a Red Bull Stratos csatornájában a YouTube-on eddig közel 367 millió letöltést értek el, emellett 40 televíziós hálózat 50 országban, ezen kívül 130 internetes médium közvetítette az eseményt. Rosszmájúak szerint Baumgartner csak egy élő, repülő Red Bullos doboz volt, hiszen a rekordkísérlet csupán egy újabb fogás volt a szokatlan és újszerű módszerekkel operáló energiaital-gyártó részéről. Mi lett volna, ha valami balul sikerül? A Business Inquire Jonas Felicianot idézi: "Tragédia lett volna. De bármennyire morbidan hangzik, a sajtó még jobban felkapta volna. A rossz sajtó is sajtó" Ettől függetlenül az osztrák fiatalembernek biztos élmény volt a szuperszónikus zuhanás, a résztvevőknek és a nézőknek ugyanúgy, talán kicsit irigykedünk...

redbull.jpg

Jóval kevesebb figyelmet kapott az a hír, hogy (virtuálisan) egy asztalhoz ült az Apple, a Facebook, a Google és a Microsoft és a Mozilla. Így, leírva úgy hangzik, mint egy rossz IT-s vicc, pedig igaz. Nem kell azonban valamiféle világméretű összeesküvésre gondolni, csak a fent említett cégek végre létrehoztak egy közös platformot a W3C-vel egyetértésben, mely a jövő webfejlesztésének és webfejlesztőinek kíván irányt mutatni, mivel pedig az Adobe is részese, jó eséllyel szemtanúi lehetünk, amint végre bármely cég eszközeivel fejlesztett bármilyen
tartalmunk egységesen, ugyanúgy jelenik meg. Készül tehát a szabvány, az internet helyesírási kézikönyve. Ebből vajon mi lesz?

Hasonlóképpen meglepő hír, hogy a Lenovo, a legnagyobb kínai gyártó az Egyesült Államokban nyit új összeszerelő gyáregységet. Hova jut a világ, ha Kína teremt Amerikában munkahelyeket?! Talán egy olyan piachoz, ahol az Apple szinte zavartalan uralma megtörik. A "Made in the U.S." felirat talán még a magasabb előállítási költséget megéri. Ám a gyártó nem áll meg itt, a Cnet információi szerint további fejlesztői részleg felállítását tervezik.

Végül, ha már a rossz sajtónál tartunk: A Google egyik szerzeményére, a Motorolára is rájár a rúd, mivel ígéretükkel ellentétben nem érhetőek el rendszerfrissítések a készülékekre, vagyis nem lehet azokat a legutolsó androidra frissíteni. Igaz, hogy ettől még tökéletesen működőképesek, ám ahogy ugyancsak a Cnet cikkében olvashatjuk, mégis meglepő, hogy a cég "magára hagyta" tavalyi vásárlóit, ezzel gyengítve a márka már jócskán megtépázott hírnevét.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr704849805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása