A névjegykártya dizájnjának általában (sajnos) nem tulajdonítunk túl sok jelentőséget, és beérjük valamilyen kreatív papírra nyomtatott hagyományos megoldással. Pedig érdemes elgondolkodni egy extra lehetőségen, mert mint mindenhol, az üzletben is fontos az első benyomás. Mindenki szereti a trükkös megoldásokat, a kis játékokat, amikor valamire rá kell jönni és pofon vág minket az a bizonyos Aha-érzés. Na ezek a lenti névjegyek is ilyenek, nézzétek csak. Itt van mindjárt egy jógaközpont névjegykártyája...
Rock'n Roll hajszalon Rómában...
Egy remek bonbonos megoldás, egyben meglepetés is...
Tisztítószercég...
Tetőcserepekkel foglalkozó vállalkozás...
Személyi edzők...
Hajszobrász (színes hullámcsatokkal)...
Használt cikk termékeket forgalmazó üzlet, amely használt névjegy hátoldalára írta a saját adatait, de jó ötlet!
És végül egy mellnagyobbító műtétekre specializálódott plasztikai sebészet...
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Intizar 2012.09.11. 20:12:56
Intizar 2012.09.11. 20:14:40
txmt6 2012.09.11. 20:21:30
tundrazuzmo (törölt) 2012.09.11. 20:45:40
Bocs, ha kiábrándítottam a kreatív tisztítószerek még kreatívabb ügynökeit.
magyar ember teli szájjal 2012.09.11. 20:50:29
blackflowerblossom 2012.09.11. 20:50:42
Én már sikítok attól, ha meglátok egy "kreatív" névjegyet, rosszabb esetben álláshirdetést.
Ezeket kb. 2 éve mutatta már be minden 9Gag szerű portál! Hajrá!
bandigyerek 2012.09.11. 21:01:40
badabing 2012.09.11. 21:27:16
teman www.youtube.com/watch?v=qoIvd3zzu4Y
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.09.11. 22:43:28
ámbátor 2012.09.11. 22:54:27
Fotósképző · fotoskepzo.hu 2012.09.11. 23:20:06
Vagy 15-20 éve jöttek divatba a fényképes névjegykártyák, akkor sok ilyenre fotóztam portrékat én is a cégeknél. Mindenki el volt ájulva, hogy milyen modern, meg mennyire praktikus. Szerintem már az is felesleges.
Egyszer a Kodak egyik munkatársával találkoztam, adott névjegyet, amin a fotón barna hajú volt, élőben meg szőke. De, lehet, hogy poén volt a részéról. ;)
A névjegykártya feladata egyszerű: ne kelljen külön leírni az átadója adatait. Ezért az összes névjegykártyám a lehető legegyszerűbb: fehér, matt vagy fél matt, kb. 300 g/m2-es műnyomó papír sztenderd méretben, rajta egyszerű, fekete betűkkel a szükséges infók: név, beosztás, cím, telefonszámok, email cím. Ennyi.
Kb. mint Batemané.
Ami már valamilyen módon művészi, kreatív,vagy csicsás, vagy jópofa, az biztos teszik sokaknak, de az is biztos, hogy sokaknak meg nem. És tényleg nem a névjegykártya fog dönteni a megrendeléskor.
Habár egy jó ötletet szoktam alkalmazni: rá kell írni valami tömör reklámszöveget/ismertetőt is, de a honlapunk címét mindenképpen, így később hozhat új vevőket is.
kicsibuta 2012.09.11. 23:23:05
windex 2012.09.11. 23:34:52
*rockstar* 2012.09.11. 23:51:04
szkepi 2012.09.11. 23:56:39
2012.09.12. 07:44:19
2012.09.12. 08:33:39
Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2012.09.12. 08:58:24
Amúgy meg tényleg kurvarégiek ezek. Holnap esetleg javasolhatnám a kreatív CV-ket? Tegye fel a kezét, akit kreatív, formabontó CVje miatt vettek fel. Senki? nahát.
Nocomment 2012.09.12. 09:33:44
☉ ☾ 2012.09.12. 10:28:00
Mondjuk a Pápa fényképével eladni az óvszert, az már más kategória, de jó üzenet: ha ezt használod, nem lesznek katolikusnácik.