Habár a csökkenő részvényárfolyam miatt mifelénk a Facebook haláltusáját emlegeti több médium, úgy tűnik, online berkekben még nem temetik a királyt. Mi több, a CNET-en közzétett elemzés szerint a Facebook hirdetési árak 58%-kal nőttek a második negyedévben, sőt a CPC az Egyesült Államokban először lépte át a bűvös 1 dolláros határt. Hogy is van ez?
Ugyanakkor minden CT hirdető álmatlan éjszakáinak az oka, az átláthatatlan adathalmazok korának is talán a végére értünk, ugyanis beszáll a Big Data a digitális marketingbe – olvashatjuk a Technokrati cikkében. Mire lesz ez jó? A felhasználókról gyűjtött információkat ezek után nem csak vélt vagy valós relevancia szerint osztályozhatják, hanem olyan számítási algoritmusokkal, amelyekkel eddig haszontalannak ítélt adatmorzsákból is trendeket lehet megállapítani. Paranoidok ne olvassák tovább. A felhasználókról gyűjtött információkkal akár profilokat is készíthetnek, pontosabbá válik a targetálás, a gép olyan mélységig ismer meg bennünket, amit talán nagyon nem szeretnénk. A hirdetők viszont annál jobban.
A nyaralási szezon tetőzésén mi jöhet jobban, mint egy „csináld magad” öntözőrendszer, amivel növényeink túlélését biztosíthatjuk a magányos napokra. A Gizmodo pontos instrukciókkal lát el bennünket, hogyan öntözzünk az internet és számítógépünk segítségével. Ha valaki kipróbálta, jelentkezzen. Én még manuális öntözéssel is képtelen vagyok életben tartani egy szobanövényt.
Kép forrása: Wikimedia Commons
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Rókakígyó 2012.07.31. 23:33:31
é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛ 2012.08.01. 00:32:43
Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2012.08.01. 08:32:57
Cseber Lajos 2012.08.01. 08:50:00
Itt valami nagyon kimaradt.