Egy bronz, egy ezüst és egy arany (!) érem, itt tart jelenleg a 2012-es londoni Olimpán kishazánk. Ezúton is gratulálunk Csernoviczki Éva cselgáncsozónak, Ungvári Miklós cselgáncsozónak és Szilágyi Áron vívónak a bravúros teljesítményhez, és természetesen gőzerővel drukkolunk a többieknek is! :) Hogy az Olimpia reklám vonulatát is boncolgassuk kissé, válogattunk néhány látványos printhirdetést a régmúltból. Nem volt könnyű dolgunk; a témát csak nagyon ritkán dolgozzák fel humoros formában a reklámszakemberek. A lenti sorozat a Freddy ruhamárkának készült, ami már volt a Játékok támogatója. A testimonial kampány vizuáljában megjelenő sportolóknak ötletes "protézist" építettek a testébe, üzenve, hogy a sportmárka a sportágukban elvárt képességüket erősíti fel. A röplabdás hölgy pl. kalapácsokat kapott deréktájra, hogy erőteljesebb legyen a leütése. A labdás tornászlány testét szögmérők és vonalzók tuningolják fel, hogy még pontosabb legyen a mozgása. A futó pedig spéci kocsi erejével rajtol el. Szép sorozat.
Tv spotok terén nem nagyon van vicces Olimpia témában, az idei hivatalos film is inkább picsogásra ad okot, mintsem mosolyra fakasszon. Persze szeretjük, mert gyönyörű és érzelmes.
A 2011-es Arab Játékokra viszont poénos sorozat készült.
Két közvetítés között nézegessétek, aztán vissza a tévé elé szurkolni. :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tomisz 2012.07.30. 21:21:36
dukeekud 2012.07.31. 02:06:19
Picsasereghajtó 2012.07.31. 06:45:53
Vagy működjön piaci alapon a köztévé, és tartsa el magát reklámból egy fillér állami támogatás nélkül, vagy tartsuk el mi, de akkor reklám helyett a szünetekben legyen interjú az edzővel, vagy bármi hasonló, a műsorhoz kapcsolódó anyag. Én azzal is kiegyeznék, ha az HBO-hoz hasonlóan havi pár ezresért lehetne nézni - nekem megérne arra az egy-egy hónapra ennyit, hogy reklám nélkül élvezhessem a foci EB/VB-t meg az olimpiát, máskor meg úgyse nézem.