Isten óvja a királynőt!

A korábban bemutatott skála apropóján körülnéztünk egy kicsit a britek háza táján: ki mivel ünnepelte a gyémántévfordulót. Gyakorlatilag az egész ország Union Jackbe öltözött, nem csak képletesen. Természetesen a hirdetők sem hagyhatták ki a lehetőséget, a divattól a sütiig minden a nagy eseményről szólt, sőt, még a világ legöregebb brandjeként számon tartott Lyle's Golden Syrup is ünnepi köntösbe öltözött. Mi most mégsem ezekből válogattunk, bár aki egyedi szuvenírt szeretne a nagy eseményről, gyakorlatilag bármelyik angol webbazárban beszerezheti.

poster.jpg

Nem mindenki követte azonban a mainstream vonalat, a közösségi médiában aktív, humoros reklámjairól ismert Marmite kihasználta a saját, „One Loves or One Hates” kampányában jelenlévő kettősséget, amelyet extrapolált az uralkodó és az alattvalók gyakran ellentmondásos viszonyára.


Van, aki ennél is tovább lépett. A monarchia ellenzői játékos poszterel nevelhetik csemetéiket, melyhez cirka 8000 forintért mi is hozzájuthatunk.

kill the queen.jpg

A zseniális, szociális érzékenységéről híres Bansky is új alkotással járult hozzá az ünnepség fényéhez, természetesen a rendezvénysorozat egészen más aspektusára hívva fel a figyelmet.

bansky.jpeg

Végezetül a Nomint ügynökség selfpromója, kommentár nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr784583106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása