Ha valakinek feltűnt volna, hogy a Super Bowl alatt a Fiat csak régi reklámot láthatott, itt az ok, hogy miért: az új Abarth 500-as szpotja ugyanis túl keményre sikererdett... legalábbis a gyártó szerint.
A szpotban a háziőrizet alatt lévő Charlie Sheent, minden keménység földi helytartóját láthatjuk, amint elviszi egy körre az Abarthot - a házon belül. Hogy ez túl forró lenne? Mi igazából azt vártuk volna, mikor jön be a képbe a drogozás, vagy az a tény, hogy Charlie jelenleg két pornósztárral él együtt, de nem. A Fiatnak sikerült a világ egyik legérdekesebb férfijából egyszerű háziőrizetest csinálnia.
Nézzük inkábbb vissza a tigrisvéres videót, az viccesebb. Az autót viszont így is kérnénk.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2012.03.08. 12:35:42
Zuzzant 2012.03.08. 12:37:22
Még így is nagyon egyedi és érdekes alak. Elvégre nem mindenki van házi őrizetben, hogy otthon kelljen autókáznia, amihez a legjobb választás egy mini, bocsánat Abarth 500!
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.03.08. 12:39:43
ds9 2012.03.08. 12:54:03
Ennek mi az értelme ???
De tényleg, alany, állítmány, tárgy, satöbbi ??
nlght84 2012.03.08. 13:29:45
Ronald 2012.03.08. 13:40:40
Hehe, amikor először megláttam a kék-füstöt az autó mögött, - hát azt hittem, hogy a kis járgány már újonnan is eszi az olajat.
Pedig az köztudott, hogy a Fiat-ok motorjai csak jó 8-10 ezer km után kezdenek el beszarni... addig alig jelentenek motorhibát a boldog tulajdonosok :-))))
.