A hostelek, különösen a mai világban, általában nagy figyelmet fordítanak arra, hogy az ár-érték arányt hangsúlyozzák. Az amszterdami Hans Brinker Hostel egyáltalán nem ilyen: filozófiájuk szerint nem hiszik, hogy „puccos reklámügynökségeknek kéne fizetni azért, hogy a márvány plafonjukat bámulják”. Az „Amszterdam segglyuka” filozófiájú hostel ezért a nagyközönségre alapozza stratégiáját.
A dolog nagyon egyszerű: készíthetsz bármilyen videót, legyen az macskás, robbanásos, táncolós, tátogós, vagy csak egy fekete kép - a lényeg, hogy szerepeljen benne a Hans Brinker neve. Az alkotások a hostel YouTube-oldalán versenyeznek, aki pedig eléri az 1000 nézőt, kap 10 eurót. Igen, 10 eurót, ami a honlap szerint egy „fél éjszaka nemalvás ára Amszterdam legelszomorítóbb hosteljében”. Már az akciót beharangozó videó is zseniális.
A versenyre természetesen azonnal elkezdtek özönleni az alkotások, lehet válogatni, itt azonban mégis a hostel reklámügynöksége, a teljesen bolond KesselsKramer által feltöltött videót mutatjuk meg. Érdemes megnézni az ügynökség honlapját is (SŐT, érdemes többször frissíteni, miután kigyönyörködtük magunkat). Így már mindent értünk.
A teljes történethez hozzátartozik, hogy egy review-honlapon sem húzzák le annyira a hostelt, mint a reklámokban - a Hans Brinker stabil közepessel áll például a tripadvisoron, legtöbben azt mondják róla: pontosan annyit kapsz, amennyit fizetsz érte.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
mizie 2011.11.11. 00:16:59
radnaughty 2011.11.11. 06:58:33
"bookolnak" - istenem... meglearnölhetnél hungarianul.