Jobbaktól nem szégyen tanulni, márpedig az Old Spice emlékezetes kampánya... hát, emlékezetes marad. Olyannyira, hogy a W+K azóta sem lépett ki a saját árnyékából, ráadásul már nem csak ők viszik ezt az irányt: megjelent ugyanis pár reklám, amik kísértetiesen hasonlítanak az eredeti alapötletre.
Ott voltak például a Grey Dairy Queen-kisfilmjei: ismerős a mászkálás, a karakteres figura, a fura szituációk - a borotváló kisnyulak azért mindenkit meglepnek - valamint a "miért X, ha lehetne Y" alapállítás is ismerős.
Aztán ott egy szintén férfitermékeket gyártó cég, az Edge, amely borotvahabjának készíttetett egy _nagyon_ hasonló szpotot. Sajnos ez a YouTube-on csak ilyen minőségben van meg, de a lényeg látszik/hallatszik.
A legfrissebb versenyzőnk az ausztrál Leo Burnett, akik mindenképpen valamilyen kemény és férfias dolgot szerettek volna készíteni a Johnnie Walkernek - a végeredmény pedig meglepő módon eléggé hasonlít az eredeti Old Spice-szpotokra. Hogy mennyire jön át a high society úriember üzenete, hogy bárki ihat ilyet, bizonytalan. A klip legjobb pillanatát, amikor az arcára paskolja a drága nedűt, akár tribute-ként is értelmezhetjük az Old Spice felé. Ja, és van benne Don Johnson is. Instant klasszikus.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Danger Zone! 2011.10.27. 21:03:15
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.