A Boehringer Ingelheim német gyógyszercég legújabb vírusvideójában (!!) a 90-es évek meghatározó MTV-s VJ-je, Ray Cokes németnek álcázva betanított papagájokat ad postára, mert a cég szerint ez a jövő, nem a Facebook. Aki elveszítette volna a fonalat, annak megmagyarázzuk.
Az egész a Pharma Marketing bloggal kezdődött, amely mosolyogva mutatta be a világnak a gyógyszercég legújabb vírusvideóját, amelyben Ray Cokes, az MTV egykori fenegyereke marketing-őrülttudósnak álcázva mutatja be a papagájgyárat, amelyben arra képezik ki a szépséges állatokat, hogy kimondják a cég egyébként „híresen kimondhatatlan” nevét. Ez az igazi word-of-mouth advertising, ahogy azt Ray is megjegyzi a videóban. Ja, és vannak benne jónők is, természetesen. Tökéletes videó.
A vírusfilmet láthatóan komolyan vette a készítő Quadrolux: a kisfilm mellé színfalak mögötti jeleneteket is készített, láthatjuk az épülő szettet, valamint Ray Cokes-ot, ahogy szokásos stílusában közli, ő sem tudja, mi a fenéért van itt, de nagyon jól érzi magát.
A végére pedig a slusszpoén: a videók végén található link a Boehringer Ingelheim Youtube-oldalára mutat, de ott nem találunk egy papagájos videót sem, ugyanis a cég levetette onnan a kampányt. Vagy ez is csak a stratégia része? Mindenesetre tökéletes példája annak, hogyan lehet egy arc és egy jó ötlet segítségével nem csak személyessé, de (!!!) humorossá tenni egy gyógyszercéget.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.