Mert ugye, mint ahogy az ősi mondás is tartja, meztelen nőkkel bármit el lehet adni. Még az egyébként unalmasnak tűnő dolgokat is. Az AXE Kanada legújabb kampánya két részre osztható, az egyikben az alaptétel bizonyosodik be, míg a másikban öreg emberek magyaráznak meg modern dolgokat. Működhet? Működik.
Bár tegyük gyorsan hozzá, egy gyártónak, ami a csajozásra és a férfihumorra épít, nem nehéz ilyen ötletekkel előállnia, a Crispin Porter + Boguksy videóiban láthatunk szexsms-eket Shakespeare-stílusban felolvasó színészeket, jónőket ahogy történelmi tényekre (lassítva) öltöznek, és öregeket, akik például a dugibarátság jelenségét magyarázzák meg a maguk stílusában.
Az egész kétségbeejtően gyerekes, már-már óvodás, de tökéletesen működik. Már ha férfi az ember és hajlamos gyerekesen heherészni ilyen dolgokon. Az alant látható videók csak egy részét képezik a Nagy Egésznek, a többiért érdemes ellátogatni az AXE Canada honlapjára, szigorúan gyerekes heherészés céljából. Ping, baby!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.28. 07:56:27
Na persze hogy működik. Ha nem működne, nem menne adásba, és kirúgták volna a márketing mánágert.
Ellenben majd arra a reklámra lehet mondani, hogy működik, amitől megveszem a terméket. Olyat eddig még nem csináltak.
Azasöndör 2011.09.28. 08:51:15
tszelnok 2011.10.10. 20:58:16
A "beaver" szonak egyeb jelentese is van a "hód" mellet, lasd
www.urbandictionary.com/define.php?term=beaver
www.merriam-webster.com/dictionary/beaver
Ennek tudataban a videot nezve egesz mas ertelmet nyer az "extremely high demand for beaver", az "as much beaver as possible", es sok egyeb mondat.