A parkolóőröket senki sem szereti: jöhetnek éjszaka, nappal, kedvesen vagy mérgesen, az biztos, hogy még annak is összeszorul a gyomra, aki rendesen bedobálta az aprót az automatába. A T-Mobile ezt használta ki zseniális brit kampányában, aholis álruhás statisztákkal szivatta meg a parkoló autósokat.
Az első reakció (jogosan) mindenkinél a felháborodás volt, ami aztán örömbe csapott át, amikor elolvasták, mit is kaptak: a parkolóőrök ugyanis 5-50 angol font értékű ajándékutalványokat ragasztottak a szélvédőkre. A mutatvány a T-Mobile új tarifáját hivatott reklámozni, amely fix díjainak köszönhetően „sohasem lesz gond, ha beesik egy váratlan számla”.
A Saatchi&Saatchi szpotjának végeredménye pedig egy baromijó kandi kamera-videó lett, nagyon vicces és jófej parkolóőrökkel, hisztériázó-visongó nőkkel és kiabáló férfiakkal. Zseniális.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.