Sört reklámozni a legnagyobb királyság. Lehetsz bármilyen szexista, bármilyen bunkó, és bármilyen vicces is - ha a végén belógatod a terméket, mindenkinél leesik, hogy „jaaaa, hát így oké, hát ha sört reklámoz, akkor voltaképpen menőő”. Ezt használta ki szemtelenül a Del Campo / Nazca Saatchi&Saatchi Argentínában.
Mindenkinek ismerős a jelenet, amikor valaki rossz hírt kap - sokminden eszünkbe jut, vannak, akikkel meg szeretnénk osztani, vagy csak magunkban akarunk szomorkodni, egy azonban biztos: nem akarjuk, hogy valaki megkínáljon minket sörrel. A „tudd, hogy mikor kell meginni” koncepció az Andes sör szpotjaiban a végletekig ki van játszva, pedig csak egy egyszerű, csomagolásra szerelt hőmérsékletérzékelős izé az, ami az újdonságot jelenti. Túl sok? Nem baj, úgyis sörreklám.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Cogito.t 2011.09.16. 17:45:24
De ez a kettő nagyon a béka hátsója alól kandikál!!
Biztos én vagyok a "mimóza lelkű", végtelenül maradi, anticool, de engem zavarnak az ilyen agyatlan/idióta reklámok!! Engem pont, hogy lebeszélnek az így reklámozott termékről!!
Ha én lennék a sörgyár tulajdonosa, mint a szél rúgnám ki a marketinges, aki legyártatta és a menedzsmentet, aki jóváhagyta ezt a sz..t!!
(Az már csak hab a kaviáron, hogy elég sekélyes és csekélyke kreativitásra vall, ha egy marketinges csak ennyit tud kiötleni!!)
Sárga Király 2011.09.16. 17:59:12
BiG_ 2011.09.16. 18:19:21
Mondjuk nem is reklámban ugrabugráltam...
goodjohnwin 2011.09.16. 18:23:21
*Puszedli* · http://palinkaszerelmem.blog.hu 2011.09.18. 07:32:39
szerintem nem vicces.